МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Учні самостійно читають пояснення у вправі № 925 ділення на двоцифрове число у випадку, коли на місці одиниць у частці записуємо нуль. 2. Закріплення вивченого. Вправа 926. Перший приклад учні виконують із записом на дошці і детальним поясненням, другий — коментовано. (3840; 4510) 3. Вправу № 924 учні виконують самостійно (336; 243) III. Розвиток математичних знань. 1. Задачу № 927 виконати фронтально. 1) а : 5 (ст.) — набере оператор за 1 год; 2) к : (а : 5) (год) — потрібно. 2. Задачу № 928 виконати самостійно. (4500 • 8 + 4 • 17) : (8 + 17) = 4160 (г) = 4 кг 160 г IV. Підсумок уроку. Оленка першого дня з'їла 12 цукерок, другого — 15, а третього — 6. Скільки в середньому цукерок в день з'їдала Оленка? (11 цукерок.) № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на спільну роботу (№№ 931-938). Мета. Ознайомити учнів з діленням на двоцифрове число з остачею, коли частка закінчується нулем. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та на спільну роботу. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. 1) 24 : (6 – 24 : 8) (8); 36 : (12 – 36 : 12) (4) 2) Знайди значення виразу 200 : (а : 15) і 96 : (120 : а), якщо а = 30. (100; 24) 3) 1 ц • 25 (25 ц); 1 ц : 25 (4 кг); 1 ц : 25 кг (4); 1 ц – 25 кг (75 кг). 4)* У числі 16543 закреслити такі дві цифри, щоб число, записане рештою цифр, ... а) було найбільшим; б) було найменшим (порядок цифр змінювати не можна). (654; 143) 2. Завдання для опитування учнів. Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань) 1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.
(1) 112 + 56 = 168 (кг) — маса всіх ящиків; 2) 168 : 12 = 14 (кг) — маса 1 ящика; 3) 56 : 14 = 4 (ящ.) — відвезли у перший магазин; 4) 12 — 4 = 8 (ящ.) — відвезли у другий магазин.) 2. 8967 : 61 – 6095 : 53 (32) Картка 2 (для решти учнів) 1. Задача № 931. (375 кг) 2. 9379 : 83 – 3224 : 31 (9) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя. (ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем) 2. Закріплення вивченого матеріалу. а) Вправу № 933 виконати із записом на дошці. (240, ост. 11; 540, ост. 8) б) Вираз 45248 : 52 (870, ост. 8) виконати коментовано, а вирази 70 090 : 73 і 36 666 : 94 — самостійно. (960, ост. 10; 390, ост. 6) в) Вправу № 934 виконати по рядах. (50; 63; 88) III. Розвиток математичних знань. 1. Задача № 935. Короткий запис. I насос: 24 хв — 4800 л II насос: 40 хв — 4800 л Разом: ? хв – 4800 л 4800 : (4800 : 24 + 4800 : 40) = 15 (хв) 2. Задача 936. Вчитель запитує, що означають вирази 54 · 8; 4 · 54; 4 • 54 • 8. Учні з'ясовують, що третій вираз є розв'язанням цієї задачі. (В: 1728 кг.) IV. Підсумок уроку.20 : 7; 40 : 9; 65 : 15. Картка 1 1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.
2. 8967 : 61 – 6095 : 53 Картка 2 1. Задача № 931. 2. 9379 : 83 – 3224 : 31 Картка 1 1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.
2. 8967 : 61 – 6095 : 53 Картка 2 1. Задача № 931. 2. 9379 : 83 – 3224 : 31 Картка 1 1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.
2. 8967 : 61 – 6095 : 53 Картка 2 1. Задача № 931. 2. 9379 : 83 – 3224 : 31 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|