Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Учні самостійно читають пояснення у вправі № 925 ділення на двоциф­рове число у випадку, коли на місці одиниць у частці записуємо нуль.

2. Закріплення вивченого. Вправа 926.

Перший приклад учні виконують із записом на дошці і детальним поясненням, другий — коментовано. (3840; 4510)

3. Вправу № 924 учні виконують самостійно (336; 243)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задачу № 927 виконати фронтально.

1) а : 5 (ст.) — набере оператор за 1 год;

2) к : (а : 5) (год) — потрібно.

2. Задачу № 928 виконати самостійно.

(4500 • 8 + 4 • 17) : (8 + 17) = 4160 (г) = 4 кг 160 г

IV. Підсумок уроку.

Оленка першого дня з'їла 12 цукерок, другого — 15, а третього — 6. Скільки в середньому цукерок в день з'їдала Оленка? (11 цукерок.)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на спільну роботу (№№ 931-938).

Мета. Ознайомити учнів з діленням на двоцифрове число з остачею, коли частка закінчується нулем. Закріплювати вміння учнів роз­в'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та на спільну роботу.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) 24 : (6 – 24 : 8) (8); 36 : (12 – 36 : 12) (4)

2) Знайди значення виразу 200 : (а : 15) і 96 : (120 : а), якщо а = 30. (100; 24)

3) 1 ц • 25 (25 ц); 1 ц : 25 (4 кг); 1 ц : 25 кг (4); 1 ц – 25 кг (75 кг).

4)* У числі 16543 закреслити такі дві цифри, щоб число, записане реш­тою цифр, ... а) було найбільшим; б) було найменшим (порядок цифр змінювати не можна). (654; 143)

2. Завдання для опитування учнів.

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.

Маса 1 ящика Кількість ящиків Маса
однакова 56 кг   112кг

(1) 112 + 56 = 168 (кг) — маса всіх ящиків; 2) 168 : 12 = 14 (кг) — маса 1 ящика; 3) 56 : 14 = 4 (ящ.) — відвезли у перший магазин; 4) 12 — 4 = 8 (ящ.) — відвезли у другий магазин.)

2. 8967 : 61 – 6095 : 53 (32)

Картка 2 (для решти учнів)

1. Задача № 931. (375 кг)

2. 9379 : 83 – 3224 : 31 (9)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя. (ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем)

2. Закріплення вивченого матеріалу.

а) Вправу № 933 виконати із записом на дошці. (240, ост. 11; 540, ост. 8)

б) Вираз 45248 : 52 (870, ост. 8) виконати коментовано, а вирази 70 090 : 73 і 36 666 : 94 — самостійно. (960, ост. 10; 390, ост. 6)

в) Вправу № 934 виконати по рядах. (50; 63; 88)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 935. Короткий запис.

I насос: 24 хв — 4800 л

II насос: 40 хв — 4800 л

Разом: ? хв – 4800 л

4800 : (4800 : 24 + 4800 : 40) = 15 (хв)

2. Задача 936.

Вчитель запитує, що означають вирази 54 · 8; 4 · 54; 4 • 54 • 8.

Учні з'ясовують, що третій вираз є розв'язанням цієї задачі. (В: 1728 кг.)

IV. Підсумок уроку.20 : 7; 40 : 9; 65 : 15.


Картка 1

1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.

Маса 1 ящика Кількість ящиків Маса
однакова 56 кг   112кг

2. 8967 : 61 – 6095 : 53

Картка 2

1. Задача № 931.

2. 9379 : 83 – 3224 : 31

Картка 1

1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.

Маса 1 ящика Кількість ящиків Маса
однакова 56 кг   112кг

2. 8967 : 61 – 6095 : 53

Картка 2

1. Задача № 931.

2. 9379 : 83 – 3224 : 31

Картка 1

1. Склади задачу за коротким записом і розв'яжи її діями з поясненням.

Маса 1 ящика Кількість ящиків Маса
однакова 56 кг   112кг

2. 8967 : 61 – 6095 : 53

Картка 2

1. Задача № 931.

2. 9379 : 83 – 3224 : 31


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.