Із запропонованого переліку рекомендованих тем курсових робіт (Розділ 6.) студент обирає або йому призначається певна тема. Можливо, по узгодженню із науковим керівником, тема формулюється студентом самостійно, але в рамках дисциплін „Маркетинг”. Кожному студенту призначається науковий керівник із викладачів кафедри, який проводить індивідуальні консультації зі студентом, допомагає йому скласти план роботи, підібрати літературу.
Курсова робота виконується і подається на кафедру менеджменту підприємств туристичної індустрії у передбачений графіком навчального процесу термін. Вона повинна відповідати вимогам, які пред’являються до її структури, змісту і оформлення. У випадку порушення чи невідповідності цим вимогам, робота або не допускається до захисту, або повертається на доопрацювання. Зовнішній вигляд та якість оформлення курсової роботи є одним із показників професіоналізму майбутнього фахівця, тому приймається до уваги при її оцінюванні. Захист курсових робіт проводиться у передбачений термін перед комісією, яка формується із викладачів кафедри.
Оцінюється робота за чотирибальною системою. При оцінюванні враховується відповідність вимогам, повнота розкриття теми дослідження, якість оформлення, обґрунтованість і правильність відповідей на поставлені членами комісії запитання та вчасність подання і захисту роботи.