Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).

1. При підготовці до практичного заняття студент повинен, використовуючи рекомендовану літературу (список наведений на початку методичного посібника), підготуватися згідно до плану, передбаченого пунктом 6 методичного посібника «Програма самопідготовки студентів до теми». Підготовка до заняття передбачає роботу з препаратами, які можна отримати у лаборантів кафедри під заставу документа (студентський квиток, залікова книжка, паспорт).

2. На кожному практичному занятті, включаючи підсумкові (змістові модулі), викладач оцінює успішність кожного студента (індивідуальне усне опитування, письмова теоретична робота, тестове завдання) за 4-ти бальною шкалою (5, 4, 3, 2).

3. Студент має право перескладати лише оцінку «2», кількість перескладань не обмежена. Пересклад поточних оцінок можливий протягом всього періоду вивчення дисципліни черговому викладачеві (згідно з графіком чергувань та консультацій на кафедрі під час самостійної роботи студентів, що наведено у загальному розкладі) або викладачу групи. В обох випадках дата та тема перескладу вноситься у журнал відробок незадовільної оцінки. Протягом однієї консультації студент має право перескласти лише одну поточну оцінку «2».

4. До складання практичної частини змістовного модуля допускаються студенти, що склали тестовий контроль з рівнем правильних відповідей не меншим, ніж 75%.

5. Пересклад підсумкових занять (змістових модулів) здійснюється протягом всього періоду вивчення дисципліни викладачу групи або професору, доцентам та старшому викладачеві кафедри за розкладом чергувань під час самостійної роботи студентів.

6. Для отримання додаткових балів до поточної оцінки студент має можливість виконати індивідуальну роботу. З цією метою на початку семестру разом з викладачем, визначається обсяг та вид індивідуальної роботи, яка буде виконуватися протягом семестру. До переліку індивідуальної роботи, за яку нараховуються додаткові бали, відноситься: а) виготовлення анатомічних препаратів; б) публікація наукових робіт; в) участь у роботі студентського наукового товариства кафедри; г) участь у створенні посібників та ілюстративного матеріалу для лекцій та практичних занять.

7. Додаткові бали за успішне складання тестового контролю наприкінці семестру (75% правильних відповідей) отримують студенти, що склали його протягом 1-3 разу (5, 10 або 15 балів). Заохочувальні бали отримають студенти, що не мали академічної заборгованості протягом семестру, приймали участь в роботі гуртка та олімпіаді.

8. Максимальна сума балів за поточну успішність, включаючи бали за індивідуальну роботу, складає 120 балів.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  7. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  9. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  10. The peace – порядок
  11. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 1069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА. | III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.