Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).

КАФЕДРА АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

Г.В.Довгаль, М.А.Довгаль, Л.В.Абдул-Огли,

В.В.Кошарний, І.А. Демяненко, С.Б.Крамар, М.Ю.Жаріков, Д.І.Назарова

Навчально-методичний посібник з анатомії людини

Спланхнологія

Іннервація та кровопостачання внутрішніх органів і порожнин тіла

Модуль 2

Дніпропетровськ


Автори:

Г.В.Довгаль, М.А.Довгаль, Л.В.Абдул-Огли, В.В.Кошарний, І.А.Демяненко, С.Б.Крамар, М.Ю.Жаріков, Д.І.Назарова

 

Затверджено центральною методичною комісією ДЗ «ДМА» МОЗУкраїни протокол № 5 від 29. 01. 2013

 

РЕЦЕНЗЕНТИ:

Волошин М. А. -доктор медичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, завідувач кафедри анатомії ДЗ «Запоріжська медичний університет»МОЗ України.

Сирцов В. К. -доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри гістології ДЗ «Запоріжська медичний університет»МОЗ України.

 


ДЗ «ДМА» ЗГІДНО ВИМОГ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ

 

I. Даний регламент розроблено і опубліковано з метою поліпшення інформованості студентів стоматологічних факультетів про порядок проведення та вимоги до студентів на поточних, підсумкових заняттях (змістових модулях) та підсумковому модульному контролі.

 

II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).

1. На кожному практичному зайнятті, включаючи семінарські (змістові модулі) викладач оцінює успішність кожного студента (індивідуальне усне опитування, письмова теоретична робота, тестове завдання) за традиційною 4-ти бальною шкалою (5, 4, 3, 2).

2. Студент має право перескладати лише оцінку «2», кількість перескладань не обмежена. Пересклад поточних оцінок можливий протягом всього періоду вивчення дисципліни черговому викладачеві (згідно графіку чергувань на кафедрі) та ведучому викладачеві. Протягом однієї консультації студент має право перескласти лише одну поточну оцінку «2».

3. Пересклад семінарських занять (змістових модулів) здійснюється протягом всього періоду вивчення дисципліни ведучому викладачеві, а також завідуючому та доцентам або старшому викладачу (згідно графіку чергувань на кафедрі).

4. Відпрацювання пропущених занять проводиться за наявності допуску деканату щосуботи з 10.00 до 14.00 черговому викладачеві (згідно графіку чергувань на кафедрі). Відпрацювання пропущених занять з причин донорства, чергування у гуртожитку, та інших причин визначених деканатом, які зазначені у довідці, відбувається в учбовий час ведучому викладачеві.

5. Для отримання додаткових балів до поточної оцінки студент має можливість виконати індивідуальну роботу. З цією метою на початку семестру разом з викладачем, визначається обсяг та вид індивідуальної роботи, яка буде виконуватися протягом семестру. До переліку індивідуальної роботи, за яку нараховуються додаткові бали відноситься: а) виготовлення анатомічних препаратів; б) публікація наукових робіт; в) участь у створенні посібників та ілюстративного матеріалу для лекцій та практичних занять.

6. Максимальна сума балів за поточну успішність, включаючи бали за індивідуальну роботу складає 120 балів.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  7. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  9. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  10. The peace – порядок
  11. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТОК | Крітерії оцінки знань студентів на практичному занятті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.