IV. Загальні висновки
а) чи досягнуто, на вашу думку, поставлених педагогом мети та завдань даного заходу;
б) чи був захід цілісною системою, чи набором різних, необ'єднаних між собою частин?
в) чи зустріли ви цікаві знахідки педагога.
ЛІТЕРАТУРА:
1. Виховання як система // Завуч. – 2006. - №9, березень (вкладка). – С.1-12
2. Виховна система школи / Упорядник В.В.Грогораль. – Харків: Основа, 2005. – 127 с.
3. Гликлян И.З. Воспитание в школе: каким ему буть // Педагогіка. – 2007. - №4. – С.53-58
4.Класний керівник у сучасній школі//За ред. В.М. Оржеховська. - К., 1996.
5. Мазуренко Л. Як створити ефективну виховну систему в школі // Завуч. – 2006. - №8. – С. 6-8
6. Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти /ІЗМОУ.- №22, листопад 1.-2000
7. Река А. Організація виховної роботи у школі: поради методиста // Відкритий урок: розробки, технології досвід. – 2006. – 11/12. – С.10-28
8. Чечилова Г. Системність виховної роботи – запорука успіху виховання // Рідна школа. – 2006. - №11. – С.33-54
Читайте також: - I. Загальні збори АТ
- I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- I. Загальні положення
- I. Загальні положення
- I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
- II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
- II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
- IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
- IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
- Overall Reflection Properties - Загальні Властивості Віддзеркалення
- XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|