Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторне заняття №7 (2 год.)

ТЕМА:Методи виховання.

МЕТА:Закріпити знання студентів про існуючі методи виховання школярів та сформувати уміння підбирати та оцінювати ефективність застосованих методів виховання.

ЗАВДАННЯ:

1. На основі аналізу рекомендованої літератури з`ясувати основні умови ефективного впливу методів:

а) формування свідомості особистості;

б) організації діяльності та формування позитивного досвіду суспільної поведінки;

в) стимулювання як важливого чинника підвищення ефективності різнопланової діяльності школярів.

 

2. На основі спостереження за своїми батьками, вчителями або вихователями назвати методи:

а) які найчастіше застосовуються у вихованні (батьками, вчителями, вихователями);

б) від яких методів виховання ви вважаєте потрібно відмовитись (батькам, вчителям, вихователям)? Чому? Відповідь обґрунтуйте;

в) Що, на ваш погляд, знижує ефективність тих чи інших методів виховання?

 

3.Скласти план підготовки і проведення бесіди на морально-етичну тему (з учнем або учнями класу, батьками учня чи класу), обґрунтувати методику її проведення.

 

4. Підібрати із педагогічних посібників одну проблемну ситуацію, проаналізувати їх з точки зору ефективності використаних методів виховання.

 

ЛІТЕРАТУРА:

Основна:

1.Кузьмінський А.Г., Вовк Л.П., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Завдання і ситуації: Практикум. - К.: Знання – Прес 2003.- с. 163-190.

2.Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навчальний посібник. –2-ге вид., допов. І перероб.- К.: Вища школа, 2005.- с.118-140; 186-208; 215-234.

3.Макаренко А.С. А.С. Методи виховання. - К., 1954.- Т.5.- с.97-119.

4.Ніцу Ю. Роздуми про покарання та заохочення учнів //Шкільний світ. - 2001.- №5.- с. 2.

5.Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах у 2001/2002 навч. році //Інформац. збірник МОН України. – 2001. – №22, с.15.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Загальні висновки | ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДОСЛІДНИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.