Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДОСЛІДНИХ РОБІТ

 

1. Використання комп’ютерних технологій при вивченні математики як засіб формування пізнавального інтересу учнів.

2. Естетичне виховання в умовах нової соціальної естетичної реальності в Україні.

3. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу.

4. Модернізація системи навчання за допомогою комп’ютерних технологій.

5. Перспективи проблемного навчання.

6. Тьюторська форма навчання обдарованих учнів.

7. Формування пізнавального інтересу на уроках математики

8. Педагогічні умови і шляхи формування здорового способу життя школярів.

9. Вплив традицій на соціальне виховання особистості.

10. Формування гуманістичних цінностей школярів.

11. Шляхи формування національної свідомості школярів.

12. Вплив засобів масової інформації на духовний та інтелектуальний розвиток особистості.

13. Формування загальнолюдських моральних цінностей як основа духовного виховання.

14. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів.

15. Формування естетичного смаку у старшокласників (підлітків).

16. Вплив молодіжної субкультури на формування підростаючого покоління.

17. Особливості виховної роботи з педагогічно занедбаними дітьми.

18. Сутність та функції педагогічних комунікацій.

19. Особливості та функції педагогічного спілкування.

20. Перспективи дистанційної освіти школярів.

21. Перспективи релігійного виховання школярів.

22. Особливості волонтерського руху в Україні.

23. Формування ціннісного ставлення особистості до природи.

24. Вплив характеру та стилю взаємостосунків учителя та учнів на успішність їх навчання і виховання.

25. Система роботи школи з одарованими дітьми.

26. Особливості формування культури поведінки підлітків.

27. Виховання громадянської культури учнів.

28. Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України.

29. Врахування особливостей підліткового віку в роботі класного керівника.

30. Диференціація навчання на уроках іноземної мови.

31. Життєва компетентність учнів як один з принципів особистісно-орієнтованого навчання і виховання.

32. Культура педагогічного спілкування.

33. Педагогічні умови ефективного використання методів стимулювання діяльності і поведінки учнів.

34. Педагогічне краєзнавство як засіб виховання та навчання школярів.

35. Проблема формування творчої самостійної діяльності учнів в процесі вивчення іноземної мови.

36. Проблема соціалізації особистості школяра.

37. Профілактика асоціальних проявів поведінки неповнолітніх.

38. Особливості національного виховання школярів.

39. Учнівське самоврядування в педагогічній системі становлення особистості.

40. Формування у молоді національної свідомості і самосвідомості – основа виховання.

41. Шляхи та методи підвищення педагогічної культури батьків.

42. Особливості віртуального спілкування сучасної молоді.

43. Аналіз дидактичних систем навчання в приватних школах.

44. Діагностика і контроль результатів дистанційного навчання.

45. Дидактичні передумови ситуативного навчання.

46. Проблеми діагностики і оцінки творчої діяльності школярів.

47. Способи використання електронних засобів навчання.

48. Соціальне самоствердження особистості учнів.

49. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання.

50. Вплив традицій на соціальне виховання особистості.

51. Вплив засобів масової інформації на духовний та інтелектуальний розвиток особистості.

52. Застосування інформаційних технологій в процесі вивчення іноземної мови.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторне заняття №7 (2 год.) | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ РЕФЕРАТУ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.