Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторне заняття №6 (4 год.)

ТЕМА:Виховна система сучасної школи.

МЕТА:З'ясувати мету, завдання, зміст виховної роботи сучасної школи та проаналізувати форми і засоби її організації. Розглянути особливості співпраці школи, сім'ї і громадськості.

ЗАВДАННЯ:

1. Законспектувати основні принципи та підходи до організації системи виховної роботи.

2. Екскурсія по школі та бесіда з дирекцією школи з метою з'ясування таких питань:

А) структура та зміст плана виховної роботи школи;

Б) структура та зміст плана виховної роботи класного керівника;

В) з’ясувати яким формам, методам та засобам виховання надається перевага?

Г) з’ясувати чи здійснюється співпраця школи з батьками, громадськістю, культуроосвітніми, спортивно-туристичними і виробничими закладами мікрорайону?

 

3. Визначити ефективність діяльності шкільного самоврядування.

 

4. Представити письмовий аналіз виховної роботи школи за схемою:

А) відповідність змісту роботи школи сучасним виховним завданням;

Б) чи відповідають вони принципам виховання;

В) чи враховуються вікові і індивідуальні особливості учнів, рівень розвитку колективу і вихованості учнів, умови роботи школи?

5. Проаналізувати загальношкільне свято або класну годину за семою:

1. Організація:

а) місце проведення, оформлення, обладнання, використання наочності, ТЗН;

б) дотримання регламенту, доцільність його використання;

в) участь батьків у проведенні заходу; ефективність їхньої участі;

ґ) запобігання перевтомі та врахування особливостей розвитку учнів (вихованців).

2. Зміст:

а) цілеспрямованість; чи доведено мету до учнів (вихованців);

б) зв'язок із життям класу, школи, району, міста;

в) використання під час проведення заходу питань, які хвилюють учнів;

г) врахування вікових та індивідуальних особливостей;

ґ) емоційна насиченість заходу;

д) вплив на розширення світогляду учнів, на розвиток пізнавальних інтересів.

 

3. Методика проведення:

а) чи оптимально обрано форму проведення (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція, конкурс тощо);

б) роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у проведенні заходу, його педагогічна майстерність;

в) наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу;

г) рівень самостійності учнів у обговоренні проблем.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація | IV. Загальні висновки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.