Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ситуація

Побудована в новому мікрорайоні школа радувала і батьків і дітей. Перші дні вересня були наповнені радістю учнів, їхніми знайомствами з учителями, один з одним. Учителька четвертого класу повела учнів на погулянку в сусідній парк. Діти мирно розглядали дерева, пожовклу траву. Вихователька пропонувала школярам включитись у відому гру. Та гри не вийшло. Так і повернулися діти чинно і тихо у класну кімнату.

1. На якій стадії розвитку перебуває колектив?

2. Як варто було вчинити виховательці у цій ситуації?

 

Література:

Основна:

1. Закон України “Про освіту” (1996) ст. 10,11,12,13,14,16.

2. Закон України “Про загальну середню освіту”. Ст.. 35.36, 3738,39,40

3. Положення Про загальноосвітній навчальний заклад// Директор школи №29-32, 2000.

4. Національна Доктрина розвитку освіти (2002).

 

Додаткова:

1. Вдовиченко Р. Функціонально-посадові вимоги до професійної управлінської діяльності керівника школи //Рідна школа. - №2. - 2005.- с.16-21.

2. Гриневич Л. Самооцінювання шкіл і демократизація управління освітою //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.21-24.

3. Єрмак Н. Формування і розвиток професійно значущих якостей керівника сучасної школи //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.25-27.

4. Жерносек І. Основні форми і зміст навчально-методичної діяльності в школі // Рідна школа. - №4, 2000.

5. Корогод Н. Управління як необхідна умова вдосконалення науково-методичної роботи в навчальних закладах //Рідна школа. - №4. - 2005. - с. 44-45.

6. Линова Л., Бондарів І., Жоріна О. Педагогічні ради у школі: технологія і спрямованість // Рідна школа. - №7, 2000.

7. Рогова Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи //Рідна школа. - №4. - 2006.- с.21-24.

8. Самікова І. Системний підхід до керівництва та контролю за педагогічною діяльністю вчителів //Рідна школа. - №3. - 2005. - с.12-13.

9. Погрібна Н. Функції інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу //Рідна школа. - №10. - 2006. - с.54-56.

ЛАБОРАТОРНІ ЗАНЯТТЯ

Лабораторне заняття №1 (2 год.)

ТЕМА:Методологія та методи науково-педагогічного дослідження.

МЕТА:Формувати у студентів уміння конструювати науково-педагогічне дослідження; підбирати адекватні методи до проблеми дослідження; розробляти програму педагогічного експерименту.


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  5. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  9. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТАХ (РОБОТАХ)
  10. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №6 | Лабораторне заняття №6 (4 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.