Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №6

Тема: Система управління і керівництва освітою (2 год.).

План:

1. Сутність понять “управління” та “керівництво”.

2. Система управління освітою в Україні.

3. Основні принципи управління освітою.

4. Функції і структура органів управління освітою.

5. Зміст та організація роботи управлінських органів школи (загальні збори (конференція), рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках).

6. Функції директора школи та його заступника.

7. Органи громадянського самоврядування наявні в сучасних школах.

8. Сутність поняття планування роботи школи.

Реферат:

1. Сучасні підходи до здійснення управлінської діяльності.

2. Директор як менеджер загальноосвітнього навчально-виховного закладу.

Огляд періодичної преси.

Питання для обговорення:

1. Які основні принципи діяльності управлінських органів школи?

2. Які функціональні обов’язки покладаються на посадових осіб школи з метою організації та керівництва навчально-виховною роботою?

3. В чому сутність шкільного менеджменту?

4. Які на ваш погляд проблеми необхідно вирішувати з організації та вдосконалення навчально-виховної роботи в школі та контролю за її якістю?


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №5 | Ситуація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.