Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №5

Тема: Дитячий виховуючий колектив як основна змістова форма цілісного навчально-виховного процесу (2год.)

План:

1. Сутність, змістова характеристика. Структура дитячого виховуючого колективу.

2. Визначити основні типи колективів, їх взаємозв’язок.

3. Педагогічні функції та стадії розвитку дитячого виховуючого колективу.

4. Особливості діяльності педагогічного керівництва процесом формування колективу

5. Розвиток особистості в колективі.

 

Реферат:

1. Виховуючий колектив як засіб формування особистості.

Огляд педагогічної преси.

Питання для обговорення:

1. Що слід розуміти під виховуючим колективом та яка його роль в особистісному розвитку учнів?

2. Чи є альтернатива колективному вихованню?

3. В чому полягає керівництво процесом формування колективу?

Ситуація

Побудована в новому мікрорайоні школа радувала і батьків і дітей. Перші дні вересня були наповнені радістю учнів, їхніми знайомствами з учителями, один з одним. Учителька четвертого класу повела учнів на погулянку в сусідній парк. Діти мирно розглядали дерева, пожовклу траву. Вихователька пропонувала школярам включитись у відому гру. Та гри не вийшло. Так і повернулися діти чинно і тихо у класну кімнату.

На якій стадії розвитку перебуває колектив?

Як варто було вчинити виховательці у цій ситуації?

 

Література:

Основна:

1. Погоріла І. Проблеми особистості і колективу в системі виховної роботи школи // Рідна школа. - №6, 2002.

2. Сметанській М., Галузяк В. Проблема виховання особистості у колективі в теоретичній спадщині А.С. Макаренка та В.О. Сухомлинського // Рідна школа. - №8-9, 2002.

 

Додаткова:

1. Касьяненко М.Д. Педагогіка співробітництва. Навчальний посібник. – К., 1993.

2. Палюх З. Заохочення і покарання як методи виховання: історико-педагогічний аспект // Шлях освіти. – №3. – 1998.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАР-КОНФЕРЕНЦІЯ №4 | СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.