МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЕМІНАР-КОНФЕРЕНЦІЯ №4Тема: Зміст виховання у сучасній школі (2 год.) Теми доповідей: 1. Розумове виховання, його сутність; мета та завдання формування наукового світогляду школярів. 2. Система морального виховання школярів: q формування національної свідомості; q виховання громадянських якостей людини; q виховання почуття патріотизму; q виховання мовної культури; q статеве виховання молоді; q формування екологічної культури школярів; q система правового виховання школярів; q виховання здорового способу життя. 3. Формування високої художньо-естетичної культури особистості. 4. Формування творчої працелюбної особистості. 5. Фізичний розвиток дітей і молоді, охорона та зміцнення їх здоров’я. Література: Основна: 1. Білик Л. Стратегія виховання – екологічна свідомість //Рідна школа. - №2. - 2003. 2. Бжинська Ю. Статеве виховання як невід’ємна частина морального виховання // Рідна школа. - №3. - 2001. 3. Бурдун В. Взаємодія сім’ї і школи в трудовому вихованні підлітків //Рідна школа. - №12. - 2003. 4. Веремій Л. До проблем профілактики протиправної діяльності учнів // Рідна школа. - №4. - 2002. 5. Вишневський О. Центризм і системно-ціннісний підхід до змісту виховання// Рідна школа. - №5. - 2002. 6. Вишневський О. Система цінностей і стратегія виховання // Рідна школа. - №7-8. – 1997. 7. Гіптерс З. До проблем естетичної соціалізації особистості //Рідна школа. - №5. - 2003. 8. Гіптерс З. Мистецтво як засіб художньо-естетичного виховання // Рідна школа. - №9. - 2001. 9. Дашко В. Структура і зміст духовної культури особистості // Рідна школа. - №5. - 2003. 10. Долгая Н. Мистецтво як засіб духовного становлення особистості // Рідна школа. - №2. - 2002. 11. Драшко О. Використання освітньо-виховного потенціалу художніх ремесел в процесі трудового навчання школярів // Рідна школа. - №12. - 2001. 12. Завалевський Ю. Громадянське становлення учнів у процесі виховної діяльності //Рідна школа. - №6. - 2003. 13. Завидівська Н. Формування потреби здорового способу життя // Рідна школа. - №10. - 2001. 14. Коберник І. Моральне виховання: традиції, проблеми, інновації // Рідна школа. - №5. - 2002. 15. Концепція виховання дітей і молоді у національній системі освіти //ІЗМОУ. - №13. - 1996. 16. Концепція національного виховання // Освіта. – 7 серпня. – 1996. 17. Концепція сучасного українського виховання // Освіта. – 18 вересня. – 1996. 18. Концепція громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності // Освіта України. - №32. - 9.08.2000. 19. Лебідь І. Національні цінності у виховному процесі загальноосвітньої школи // Рідна школа. - №11. - 2001. 20. Малихіна Т. До питання критеріїв прогнозування поведінки підлітків // Рідна школа. - №1. - 2001. 21. Марушій О. Шляхи активізації військово-патріотичного виховання в школі // Рідна школа. - №5. - 2001. 22. Оржеховська В. Проблеми морально-духовного розвитку повнолітніх у контексті превентивного виховання // Рідна школа. - №10. - 2002. 23. Осинець Р. Критерії оцінки рівня сформованості національної самосвідомості особистості // Рідна школа. - №1. - 2000. 24. Орієнтовний зміст виховання в національній школі /За ред. Коваленко Є.І. – К.. 1996. – С.5-9. 25. Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти // ІЗМОУ. - №22. - листопад 2000. 26. Підласий І. Ідеали українського виховання // Рідна школа. - №2-4. - 2000. 27. Пічуркіна-Шумейко Л. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема // Рідна школа. - №7. - 2000. 28. Пічуркіна-Шумейко Л. Виховання громадянськості підростаючого покоління як умова формування громадського суспільства // Рідна школа. - №4. - 2001. 29. Подоляк В. Трудове виховання молоді в умовах складної екологічної ситуації // Рідна школа. - №5. - 2001. 30. Подставкіна А. Гармонійний розвиток особистості через пізнання природи // Рідна школа. - №7. - 2000. 31. Про концепцію фізичного виховання в системі освіти України // ІЗМОУ. - №13. – 1997. 32. Пузанова Л. Формування екологічної свідомості учнів художньої школи засобами естетики живої природи // Рідна школа. - №9. - 2001. 33. Руденко Л. Народні традиції в екологічному вихованні учнів // Рідна школа . - №2. - 2001. 34. Саножнік О. Фономен естетичного у вітчизняній науковій літературі // Рідна школа. - №8-9. - 2002. 35. Сінькевич Н. Особливості формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків // Рідна школа. - №12. - 2000. 36. Сінькевич Н. Формування морально-ціннісних орієнтацій у старшокласниць // Рідна школа.- №1, 2000. 37. Тарасенко Т. Зв’язок естетичного і екологічного виховання // Рідна школа.- №1, 2000. 38. Теслюк В., Неведомська Є. Формуємо поняття про здоровий спосіб життя // Рідна школа.- №6, 2002. 39. Тонський В. Патріотизм як основа сучасного виховання та ідеології держави // Рідна школа.- №2, 2001. 40. Шмалько П. Національне виховання як цілісна система //Рідна школа.-№7,2000. 41. Шинкаренко Л. Традиційні обряди як важливий фактор естетичного виховання // Рідна школа.- №3, 2000. 42. Шишова І. Створення позитивної загально шкільної атмосфери як важливий фактор протидії наркоманії //Рідна школа.-№7,2003. 43. Ясінська Н. Екологічна культура і освіта // Рідна школа. -№8, 2001.
|
||||||||
|