Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ситуація

Учитель математики на кожному уроці у 7—8-х класах перевіряв знання, уміння і навички учнів, пропонуючи сім учням завдання на картках. До дошки запрошував 2—3 учнів і бесідував із ними, з'ясовуючи рівень їхніх знань, умінь, і навичок. Така робота тривала 12—15 хвилин. Окремі види виконаних робіт учитель перевіряв особисто, але часто доручав здібним учням перевіряти роботи своїх товаришів. І не лише перевіряти, а й оцінювати.

Які методи перевірки й оцінки навчальної діяльності учнів використовує учитель?

У чому переваги і недоліки цих методів?

Як ви ставитеся до того, що учитель доручає учням перевіряти й оцінювати невеликі письмові роботи своїх однокласників?

 

Література:

Основна:

1. Барановська О. Сучасна модель оцінювання навчальних досягнень учнів: переваги і недоліки //Рідна школа. - №7. - 2000.

2. Біланюк Ю. Деякі проблеми уніфікації методів контролю та оцінювання рівня знань //Рідна школа. - №5. - 2001.

3. Малафіїк І.В. Дидактика: Навчальний посібник для студентів ВУЗів. - К.: Кондор, 2005. – с.240-250.

4. Оцінювання в школі // Освіта України. - №6. - 7.02.2001.

5. Петренко Л. Виховна функція оцінки // Рідна школа. - №11. - 2002.

6. Чи правильно ми оцінюємо учнів?: Добірка статей // Завуч. - 2006.- №17 (червень).- с.49-60.

Додаткова:

1. Байназаров О.О. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів //Управління школою (Харків). - 2006. - с.5 (Вкладка). - с.5-24.

2. Білаш В. Критерії оцінювання досягнень учнів в особистісно- орієнтованому навчанні //Все для вчителя. - 2006.- №3-4.- с.133-134.

3. Біляковська О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи //Рідна школа. - №3. -2007. - с.19-20.

4. Семиченко В., Заслуженюк В. Проблеми педагогічного оцінювання // Рідна школа. - №7. - 2001.

5. Сікорський П. До проблеми переходу на дванадцятибальну систему оцінювання // Рідна школа. - №2. - 2001.

6. Сікорський П., Сікорський С. До проблеми визначення критеріїв педагогічного оцінювання // Рідна школа. - №8. - 2001.

7. Онаць О. Педагогічне оцінювання: сучасні методи та технології (Українсько-Європейський проект ТАТ) “Справедливе оцінювання”. Програма Європейської комісії ТЕМРИ /ТАСІ// Освіта. - 2006. - №4 –11 (січень). - с.4-5.

8. Оцінювання в школі // Освіта України. - №6. - 7.02.2001.

9. Рій Л. Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів //Директор школи. - 2005. - №13. - с.14-17.

10. Рукасова С. Оцінювання знань учнів як педагогічна проблема //Рідна школа. - 2005. - №4. - с.36-38.

11. Творчі підходи до оцінювання знань учнів: Добірка статей //Завуч. - 2005. - №12 (квітень). - с.6-8.

12. Федько О. Кому і як ми ставимо оцінку (бал)? //Завуч. - 2006. - №1 (січень). - с.13-17.

13. Щекатунова Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах //Рідна школа. - 2007. - №7-8. - с.22-23.

 


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  5. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  9. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТАХ (РОБОТАХ)
  10. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №3 | СЕМІНАР-КОНФЕРЕНЦІЯ №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.