МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СитуаціяУчитель математики на кожному уроці у 7—8-х класах перевіряв знання, уміння і навички учнів, пропонуючи сім учням завдання на картках. До дошки запрошував 2—3 учнів і бесідував із ними, з'ясовуючи рівень їхніх знань, умінь, і навичок. Така робота тривала 12—15 хвилин. Окремі види виконаних робіт учитель перевіряв особисто, але часто доручав здібним учням перевіряти роботи своїх товаришів. І не лише перевіряти, а й оцінювати. Які методи перевірки й оцінки навчальної діяльності учнів використовує учитель? У чому переваги і недоліки цих методів? Як ви ставитеся до того, що учитель доручає учням перевіряти й оцінювати невеликі письмові роботи своїх однокласників?
Література: Основна: 1. Барановська О. Сучасна модель оцінювання навчальних досягнень учнів: переваги і недоліки //Рідна школа. - №7. - 2000. 2. Біланюк Ю. Деякі проблеми уніфікації методів контролю та оцінювання рівня знань //Рідна школа. - №5. - 2001. 3. Малафіїк І.В. Дидактика: Навчальний посібник для студентів ВУЗів. - К.: Кондор, 2005. – с.240-250. 4. Оцінювання в школі // Освіта України. - №6. - 7.02.2001. 5. Петренко Л. Виховна функція оцінки // Рідна школа. - №11. - 2002. 6. Чи правильно ми оцінюємо учнів?: Добірка статей // Завуч. - 2006.- №17 (червень).- с.49-60. Додаткова: 1. Байназаров О.О. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів //Управління школою (Харків). - 2006. - с.5 (Вкладка). - с.5-24. 2. Білаш В. Критерії оцінювання досягнень учнів в особистісно- орієнтованому навчанні //Все для вчителя. - 2006.- №3-4.- с.133-134. 3. Біляковська О. Аналіз контролю та оцінювання навчальних досягнень старшокласників у практиці сучасної школи //Рідна школа. - №3. -2007. - с.19-20. 4. Семиченко В., Заслуженюк В. Проблеми педагогічного оцінювання // Рідна школа. - №7. - 2001. 5. Сікорський П. До проблеми переходу на дванадцятибальну систему оцінювання // Рідна школа. - №2. - 2001. 6. Сікорський П., Сікорський С. До проблеми визначення критеріїв педагогічного оцінювання // Рідна школа. - №8. - 2001. 7. Онаць О. Педагогічне оцінювання: сучасні методи та технології (Українсько-Європейський проект ТАТ) “Справедливе оцінювання”. Програма Європейської комісії ТЕМРИ /ТАСІ// Освіта. - 2006. - №4 –11 (січень). - с.4-5. 8. Оцінювання в школі // Освіта України. - №6. - 7.02.2001. 9. Рій Л. Контроль за рівнем навчальних досягнень учнів //Директор школи. - 2005. - №13. - с.14-17. 10. Рукасова С. Оцінювання знань учнів як педагогічна проблема //Рідна школа. - 2005. - №4. - с.36-38. 11. Творчі підходи до оцінювання знань учнів: Добірка статей //Завуч. - 2005. - №12 (квітень). - с.6-8. 12. Федько О. Кому і як ми ставимо оцінку (бал)? //Завуч. - 2006. - №1 (січень). - с.13-17. 13. Щекатунова Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах //Рідна школа. - 2007. - №7-8. - с.22-23.
Читайте також:
|
||||||||
|