Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З порівняльного літературознавства

Для студентів заочної форми навчання

Викладач: Клейменова Т. В.

 

1. Структура, завдання і статус компаративістики. Предмет порівняльного літературознавства.

2. Наукові осередки компаративістики.

3. Взаємини порівняльного літературознавства з суміжними галузями.

4. Еволюційні етапи порівняльного літературознавства.

5. Розвиток компаративістики у ХІХ столітті: міфологічна школа, теорія наслідування, антропологічна теорія, культурно-історична школа.

6. Методологічні пошуки компаративістики XX століття.

7. Розвиток порівняльних студій в Україні. Провідні українські компаративісти і їх внесок у розвиток цієї науки.

8. Сутність порівняльно-історичного (генетично-контактного) підходу до літератури та форми міжлітературних контактів (зовнішні та внутрішні контакти).

9. Рецепція як синтетична форма генетично-контактних зв’язків.

10. Переклад як форма міжлітературних взаємин. Різновиди перекладу.

11. Питання тлумачення поетичного тексту та інші проблеми перекладознавства в компаративістиці.

12. Видатні українські перекладачі.

13. Дефініція поняття «типологія». Порівняльно-типологічний (зіставний) підхід до літератури, його відмінність від генетичного методу.

14. Багаторівнева структура художнього твору. Порівняльна поетика.

15. Поняття тематичного рівня компаративістики. Проблеми тематичної класифікації (літературних тем, ідей та образів).

16. Розрізнення і можливість співвідношення понять: тема і мотив, тема і ідея, мотив і лейтмотив, мотив і сюжет.

Архетип та міфологічна архетипна критика.


Читайте також:

  1. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  2. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  3. Виникнення порівняльного історичного мовознавства
  4. Виникнення порівняльного історичного мовознавства.
  5. Методика порівняльного аналізу інвестиційних проектів.
  6. Основоположники порівняльного історичного мовознавства
  7. Основоположники порівняльного історичного мовознавства
  8. Оцінка рівня інфляції, її використання для порівняльного аналізу вартісних показників.
  9. Правова сім'я як специфічна категорія порівняльного правознавства.
  10. Предмет і об'єкти аналізу науки загального порівняльного правознавства.
  11. Теми курсових робіт (наукових доповідей) з порівняльного трудового права




Переглядів: 1006

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструктивні матеріали до практичного заняття № 2 | Традиційні сюжети і образи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.