Пришліфовування щічних бугрів знімного протезу на нижній щелепі з метою утворення бугоркового перекриття: щічні бугри верхніх зубів перекривають щічні бугри нижніх.
1. Створення необхідної форми зубної дуги.
2. Моделювання форми піднебіння.
3. Потоншення балансу протезу в пришиїчній частині з піднебінного боку.
4. Зміна довжини, форми та нахилу фронтальних штучних зубів згідно з індивідуальними особливостями хворого.
VІ. План і організаційна структура заняття
№ п/п
| Етапи заняття
| Методи контролю та навчання
| Матеріали та мет. заб.
| Рівень засв.
| Час, хв. (%)
|
|
|
|
|
|
|
І
| Підготовчий етап
|
1.
| Організація заняття
|
|
|
|
|
2.
| Постановка
навчальних цілей
|
| Журнал викла-дача, щоденни-ки студентів, альбоми,
методички
|
|
|
3.
| Контроль початкового рівня знань, навичок, вмінь
(L-ІІ)
| Фронтальний письмовий експрес-опитування, тести
| Запитання, тести
|
I
|
|
1.
| Коли проводиться корекція протезів?
|
|
|
|
|
2.
| Провідні скарги хворих при корекції, чим вони зумовлені
| Індивідуальне усне опитування
| Таблиці, ма-люнки, схеми, альбоми сту-дентів, зошити самостійної роботи
| ІІ
|
|
3.
| Які особливості обстеження хворих при корекції?
|
|
| ІІ
|
|
ІІ
| Основний етап
|
1.
| Формування
професійних навиків:
(курація хворого (L-ІІІ))
| Практичний
тренінг
| Клінічні кабінети, стоматологічне обладнання, інструментарій, тематичні пацієнти
| ІІІ
| 60-90%
|
1.
| Вміти зібрати скарги.
| Клінічний прийом хворих
|
|
|
|
2.
| Вміти обстежити порожнину рота пацієнта.
|
|
|
|
|
3.
| Вміти усунути травматичний вплив протеза на тканими протезного ложа.
|
| Пацієнти
|
|
|
4.
| Вміти провести диференційну діагностику.
|
|
|
|
|
5.
| Вміти скоректувати края протезу
|
|
|
|
|
| 6.
| Вміти усунути балансування протезу.
|
|
|
|
|
7.
| Вміти здійснювати фонетичну корекцію протезу.
|
|
|
|
|
ІІІ
| Заключний етап
|
1.
| Контроль та корекція рівня професійних вмінь та навиків (L-ІІІ).
| Індивідуальний контроль практичних навичок, вирішування нетипових ситуаційних задач.
| хворі, стоматолог-гічне обладнання, контрольні запи-тання, ситуаційні задачі
| ІІІ
|
|
2.
| Підведення підсумків заняття.
|
|
|
|
|
3.
| Домашнє завдання,
Навчальна література.
|
| Програма, лекційний матеріал
|
|
|
| | | | | | | | | | | | | |