МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
UNA MENTE POCO INQUISITIVACuando Tobías era pequeño, llegó un día a su casa con el boletín de notasde la escuela. En el se decía qué notas había obtenido en aritmética, gramática, historia, gimnasia, geografía y otras materias. En todas las asignaturas Tobías había obtenido una calificación aceptable.Además de las notas, la maestra había escrito algunas observaciones en el boletín: Es un alumno listo y sociable, que se lleva bien con sus compañeros, presta atención en clase, pero no tiene una mente inquisitiva. El padre de Tobías leyó la observaciónfinal y se puso furioso, hizo venir a Tobías y le gritó, enfadado:
—Vas a tener una mente inquisitiva, lo quieras o no lo quieras. Voy a hacer que tengas una mente inquisitiva, aunque tenga que molerte a palos. Tobías preguntó, asustado: —¿Qué es una mente inquisitiva? —Cállate —dijo su padre. —¡En esta casa se obedece y no se hacen preguntas! 1. Expresiones y léxico boletín de notas:libreta en la que los profesores anotan las calificaciones obtenidas por los alumnos en las distintas asignaturas. materia:en este contexto, asignatura, disciplina. aceptable:ni muy bueno ni muy malo. tener una mente inquisitiva:hacer preguntas continuamente para saber el porqué de las cosas. observación:comentario, aclaración. moler a palos:pegar a alguien con dureza y con fuerza. 2. Actividades de comprensión ¿Con qué llegó Tobías un día de la escuela? ¿Qué se decía en el boletín? ¿Qué calificaciones había obtenido Tobías en todas las asignaturas? ¿Qué había escrito la maestra, además de las notas? ¿Quédecía lo que había escrito la profesora? ¿Qué le pasó al padre tras leer la nota? ¿Qué le dijo a Tobías su padre? ¿Cómo estaba Tobías después de oír lo que le dijo su padre? ¿Qué preguntó Tobías? ¿Qué le respondió su padre?
Читайте також:
|
|||||||||
|