МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
UNA OFERTA DE TRABAJOUn joven entró en un bar y pidió permiso para usar el teléfono que había junto a la barra.El dueño del bar no pudo evitar escuchar la siguiente conversación: —¿Podría hablar con el jefe de personal de la empresa? Después de un rato de silencio, el joven siguió hablando: —Le llamo por lo del anuncio que apareció la semana pasada en el periódico El Imparcial,pidiendo un oficinista. —¡Ah! ¿Ya lo han ocupado? Y... están contentos con él, —Entonces, no vale la penaque les vuelva a llamar, ¿verdad? El joven colgó el teléfono y se volvió a su sitio en la barra. El dueño del bar, que lo había oído todo, le dijo: —Perdone, pero he oído por casualidad lo que decía; ¿está usted buscando trabajo? Si es así, puede trabajar de camarero aquí. Y el joven respondió: —Gracias, pero no lo necesito. Hace una semana conseguí un buen trabajo como oficinista en una gran empresa. He llamado allí sólo para comprobar si el puesto es seguro.
1. Expresiones y léxico barra:en los bares, mostrador; especie de mesa alargada que separa a los camareros de los clientes y que sirve para colocar las bebidas. lo: tiene el sentido de tema, cuestión, asunto. El Imparcial:nombre de periódico. 2. Actividades de comprensión ¿Dónde entró el joven? ¿Qué le pidió al dueño del bar? ¿Qué no pudo evitar el dueño del bar? ¿Qué preguntó el joven por teléfono? ¿Por qué llamaba el joven a aquella empresa? ¿Dónde había aparecido el anuncio? ¿Qué le pasaba al puesto de oficinista? ¿Qué preguntó el joven tras oír que el puesto ya había sido ocupado? ¿Qué le ofreció el dueño del bar al joven? ¿Por qué había llamado el joven a la empresa?
|
||||||||
|