МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Irish Lesson 2You are now ready to make a classic entry into the Irish language, by way of an important verb: Tá (taw*). "Tá" serves to tell where something is or what its condition is, and therefore it has some of the functions of English "is". For the (t) sound next to an "a", "o" or "u", put the front part of your tongue up along the top of your mouth, with the tip against the upper front teeth and almost-but not quite-protruding between the teeth. Pronounce the (t) sound a few times. If you extend the tongue too far between the teeth, you will say English "th" as in "that" or "throw". Irish does not have those sounds. For the (aw*) sound, say the English word "tot", but start the word with the Irish (t) you have just learned. Repeat several times, then drop the final "t" and lengthen the (aw*) sound. As a check, try making the (aw*) sound in another way: Say English "awful" several times slowly, and notice that your lips are pushed far out. Try the word with your lips held in closer and more rounded. You may recognize the sound as the way some Irish pronounce "awful". Now learn these words, referring back to the Lesson 1 pronunciation guide as necessary: Tá sé (TAW* shay*) he is, it is Next, learn these sentences, then translate them. Form a mental picture each time. Tá sé fuar. Tá mé mór. Tá sí óg. Tá sé lán. Tá sé te. Tá sí sean. Learn these new words thoroughly: We can substitute these into the basic sentence "Tá sé fuar", he is cold, to make new sentences: For the negative of "tá", the basic word is "níl" (neel). Read these: For questioning with "tá", the basic group is "an bhfuil" (un VWIL).
|
||||||||
|