МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
PronunciationIrish t and d. Every Irish consonant has two different sounds. The one selected depends on what kind of vowel is next to the consonant. The vowels "a", "o" and "u" are called broad and give the broad sound to consonants next to them. The slender vowels are "e", "i", "ea" and often "ai". You learned how to pronounce broad "t" above, in the word "tá". Pronounce a broad "d" with the front part of the tongue in the same position, along the roof of the mouth, with the tongue tip almost protruding between the teeth. Try: dá (daw*), dó (doh), dún (doon), drom (drohm), dlú (dloo), dath (dah). For slender "d" and "t", place the tongue tip, and only the tip, on the hard ridge just behind your upper front teeth. Then pronounce the "t " or "d". (In the West there is a tendency to pronounce these by sliding the tongue off the ridge, giving sounds closer to ch or j). Practice on these: deil (del), déan(day*n), dílis (DEE-lish), ding (ding), deacair (DAK-uhr), dlí (dlee), te (te), téann (TAY*-uhn), timire (TEEM-i-re), teas (tas). Conversation Read this carefully until you can go from one language to the other quickly, phrase by phrase and sentence by sentence. Do not try to understand the grammar of the words or phrases yet. Pay special attention to "duit". This is generally pronounced with a (g) sound at the start, and we will do that in this lesson. The letter "u" in the word merely tells you that the "d" or "g" gets its broad sound. The "t" must get a slender sound. Séamas: (SHAY*-muhs): Dia duit, a Nóra (DEE-uh git, uh NOH-ruh). Hello, Nora.
|
||||||||
|