МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
CHECK LIST
If you answered "No" to any of these questions, you can benefit from reading Lessons 1 to 3 over again. GRAMMAR AND VOCABULARY Here are some imperatives to learn. Note that if you want to tell a person not to do something, you put "Ná" (naw*) before the imperative. Déané(day*n ay*), Do it. Nádéané(naw* day*n ay*), Don't do it. Léighé(lay* ay*), Read it. Náléighé(naw* lay* ay*), Don't read it. Scríobhé(shkreev ay*), Write it. Náscríobhé(naw* shkreev ay*), Don't write it. Cuir ar an mbordé(kir er un mohrd ay*), Put it on the table. Nácuir an bosca ar an mbord (naw* kir un BOHSK-uh er un mohrd), Don't put the box on the table. Éist liom (ay*sht luhm), Listen to me. Náhéist leis (naw* hay*sht lesh), Don't listen to him Ól an bainne (ohl un BAHN-ye), Drink the milk. Náhól an tae (nawÄhohl un tayÄ), Don't drink the tea. When "Ná" precedes a verb that starts with a vowel, an "h" is put before the verb, as in two examples above. Note also that "é" (ay*), which means "him" or "it", and "í" (ee), which means "her" or "it", are usually put at the end of the sentence. CONVERSATION Seoirse (SHOHR-she): Chuala méé, go cinnte (K*OO-uh-luh may* ay*, goh KIN-te). I heard it, certainly. Bhíséag screadadh an oíche go léir (vee shay* uh SHKRAD-uh un EE-huh goh lay*r). It was screeching the whole night. Agus bhícat eile ann, freisin (AH-guhs vee kaht EL-e oun, FRESH-in). And there was another cat there, too. Maire: Cara leis, is dócha (KAH-ruh lesh, is DOHK*-uh) A friend of his I, suppose. Seoirse: Codladh sámh agat anocht (KUHL-uh saw*v uh-GUHT uh-NOHK*T). Sound sleep to you tonight. Notes: In pronouncing "Máire", you must put a faint (i) sound between the (maw*) and the (re) sounds. This makes the word sound somewhat like "Moyra" or "Moira", English attempts to represent the sound.
|
||||||||
|