МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Irish Lesson 18PRONUNCIATION In going from the broad vowel "á" in a word to a slender consonant, such as slender "d", "r", "s", or "t", the movement of the tongue to get into position for the slender consonant will result in an extra sound between vowel and consonant. The extra sound is called a "glide". It is usually shown in writing by the letter "i", and this indicates that the following consonant gets its slender sound. The overall effect can be somewhat like (oy) in English "boy", but you should not try to pronounce an (oy) for these cases. To see what this means, first review the pronunciation of slender and broad "t" in Lesson 2, and then slowly pronounce:át (aw*t),áit (AW*-it). Notice that in "áit" you make a slight (i) sound as your tongue tip goes to the hard ridge behind your upper teeth. In some parts of Ireland, the word "áit" may even sound like (oych). Here are some examples for practice. Review the pronunciation of slender and broad consonants if necessary, before starting: bád *baw*d); báid (BAW*-id) pád (paw*d); Páid (PAW*-id) lár (law*r); láir (LAW*-ir) pás (paw*s); páis (PAW*-ish); páista (PAW*-ish-te) trád (traw*d); tráid (TRAW*-id) srád (sraw*d); sráid (SRAW*-id) i lár na sráide (i LAW*R nuh SRAW*-id-e) It is a shortcoming of our simplified pronunciation guide that we can not show this transition or glide as well as it should be, so it will be your task to watch for it and make sure that your pronunciation includes it. We will usually show a word like 'báid" to be pronounced (baw*d), and you must note the "id" at the word end and give the "d" its slender sound, with the tongue tip against the hard ridge behind your upper front teeth.
|
||||||||
|