МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
CONVERSATIONNioclás (NEE-klaw*s):Éist (ay*sht)! Táduineéigin ag cnagadh ar an doras (taw* DIN-e AY*-gin uh kuh-NAHG-uh er un DUH-ruhs). Listen! Someone is knocking on the door. Córa (KOH-ruh): Céhésin (kay* hay* shin) ag an doras? Who's that at the door? Seán: Seán anseo. Oscail an doras agus lig isteach sa teach mé. It's John here. Open the door and let me in the house. Táséag cur báistíamuigh anseo (uh KUR BAW*SH-tee uh MWEE un-SHUH). It's raining out here. Nioclás: O, tátúanseo faoi dheireadh (fwee YER-uh). Fan nóiméad, másédo thoilé(fahn NOH-may*d, MAW* shay* duh HIL ay*). -- Isteach leat, a Sheáin (ish-TYAHK* lat, uh HYAW*-in). Oh, you are here at last. Wait a minute please. -- In with you, John. Seán: Dia daoibh, a Niocláis agus a Chóra (DEE-uh yeev, uh NEE-klaw*sh AH-guhs uh K*OH-ruh). Hello, Nicholas and Cora. Córa: Dia's Muire duit, a Sheáin. Conas tátúar chor ar bith? (HUHR er bi) Hello, John. How are you, anyway? Seán: Táme go maith, agus conas tásibh (shiv) féin? I am well and how are you yourselves? Nioclás: Táimid go maith leis, ach táslaghdán ar Chóra. We are well, too, but Cora has a cold. Córa: Tábiseach orm anois (uh-NISH),áfach (AW*-fuhk*). I am recovering now, however. Nioclás: Bain diot an cóta, a Sheáin. Take off your coat, John. Ina dhiaidh sin (in-uh YEE-uh shin), tar amach i seomra an bhidh (tahr uh-MAHK* i SHOHM-ruh un VEE), agus bíodh (BEE-ohk*) cupán tae agat (uh-GUHT). After that, come out into the dining room and have a cup of tea. Córa: Oíche dhorcha is eaí(EE-hye GUHR-uh-huh sha ee). Féach ar na néalta dubha (nuh NAY*L-tuh DOOV-uh). A dark night it is. Look at the black clouds. Irish Lesson 20 PRONUNCIATION The letter group "omh" in a word often gets the sound of (oh). This sound is held for the same length of time as "ó". Examples are: romham (ROH-uhm), before me; romhat (ROH-uht), before you; comhar (KOH-uhr), aid; comhairle (KOHR-le), council, advice; comhrá(KOH-raw*), conversation; fómhar (FOH-uhr), autumn; comhacht (KOH-uhk*t), power; comhlacht (KOH-luhk*t), a corporation.
|
||||||||
|