МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ConversationMairsile (MAHR-shil-e):Dia dhuit, a Stiofáin (DEE-uh git, uh shtee-FAW*-in). Hello, Stephen. Stiofán (shtee-FAW*N):Dia's Muire dhuit, a Mhairsile (DEE-uhs MWIR-uh git, uh VWAHR-shil-e). Conas tátúinniú? Hello, Marcella. How are you today? Mairsile:Támégo han-mhaith (goh HAHN-uh VWAH). Agus conas tátúféin? I am very well. And how are you yourself? Stiofán:Táim go maith leis. Cloisim go bhfuil túag foghlaim Gaeilge arís (uh FOU-lim GAY*-li-ge uh-REESH). I am well, too. I hear that you're studying Irish again. Mairsile:Ó, táim taréis bheitháfoghlaim le fada. Sílim go bhfuil méag dul chun cinn anois, (oh, TAW*-im tuhr ay*sh ve aw* FOU-lim luh FAH-duh. SHEEL-im go vwil may* uh duhl hun kin uh*NISH). Oh, I'm after studying it for a long time. I think that I am making progress now. Notes:"Duit" can become "dhuit" (git) in much speech. "dh" before "u" sounds much like English "g" in "go". "Táim taréis bheith (ve)" comes into English as "I am after _____ ", meaning "I have been ____ ". An example is: "Táim taréis bheith teacht abhaile", meaning "I have come home". Irish Lesson 45 This week we will review the vowel "e". Without a síneadh fada (SHEEN-uh FAH-duh) over it, "e" usually has the sound of "e" in English "let". When "e" is at a word end, the sound may resemble (uh), but pronounce it as a short (e), without emphasis. Examples: baile (BAHL-e), mise (MISH-e). With a síneadh fada, the letter isé, pronounced like the first part of the English sound in "may", without the final (ee) or (i) that you will detect if you say "may" very slowly. We use (ay*) as a symbol for the Irish sound. Remember how Irish persons close to the Irish language pronounce English words like "railroad, rate, lane, made". The sound is that ofé(ay*). In Irish, the sound is held longer than in English. When inside a word, "e" without a síneadh fada is almost always followed by "i". The sound is still (e), as in deir (der), peil (pel), or deich (de).
|
||||||||
|