МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
GrammarIn the future tense, the irregular verbs are more readily recognizable than when they are in the past tense, but several of them differ considerably from what you would expect of a regular verb. Here are the forms: feicfidh mé(FEK-hee may*), I shall see nífheicfidh mé(nee EK-hee may*), I shall not see an bhfeicfidh mé? (un VEK-hee may*), shall I see? cloisfidh mé(KLISH-hee may*), I shall hear níchloisfidh mé(nee K*LISH-hee may*), I shall not hear an gcloisfidh mé? (un GLISH-hee may*), shall I hear? tiocfaidh mé(TYUHK-hee may*), I shall come níthiocfaidh mé(nee HUHK-hee may*), I shall not come an dtiocfaidh mé? (un DYUHK-hee may*), shall I come? rachaidh mé(RAHK*-hee may*), I shall go nírachaidh mé(nee RAHK*-hee may*), I shall not go An rachaidh mé? (un RAHK*-hee may*), shall I go? déanfaidh mé(DAY*N-hee may*), I shall make, do nídhéanfaidh mé(nee YAY*N-hee may*), I shall not make, do an ndéanfaidh mé? (un NYAY*N-hee may*), shall I make, do déarfaidh mé(DYAY*R-hee may*), I shall say nídéarfaidh mé(nee DYAY*R-hee may*), I shall not say an ndéarfaidh mé? (un NYAY*R-hee may*), shall I say? tabharfaidh mé(TOOR-hee may*), I shall give níthabharfaidh mé(nee HOOR-hee may*), I shall not give an dtabharfaidh mé? (un DOOR-hee may*), shall I give? gheobhaidh mé(YOH-ee may*), I shall get níbhfaighidh mé(nee VWEYE-ee may*), I shall not get an bhfaighidh mé? (un VWEYE-ee may*), shall I get? béarfaidh méair (BAY*R-hee may* er), I shall catch him níbhéarfaidh méair (nee VAY*R-hee may* er), I shall not catch him an mbéarfaidh méair? (un MAY*R-hee may* er), shall I catch him íosfaidh mé(EES-hee may*), I shall eat nííosfaidh mé(nee EES-hee may*), I shall not eat aníosfaidh mé? (un EES-hee may*), shall I eat? Note that the negative "nídéarfaidh mé" does not have an aspirated "d", although it is eclipsed in "an ndéarfaidh mé?". For indirect speech, the forms are eclipsed, as in "is dóigh liom go dtiocfaidh sé" (is DOH-ee luhm goh DYUHK-hee shay*), I think that he will come. You will need some drill with these future forms, and we will make use of them extensively for a few weeks to give you fluency in them. Vocabulary
|
||||||||
|