МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Masculine nounsceapaire (KAP-uh-re), sandwich adhmad, an t-adhmad (EYE-muhd, un TEYE-muhd), wood adhmaid (EYE-mwid), of wood, wooden bailigh, ag bailiú(BAHL-ee, uh BAHL-yoo), gather, collect; bailím (BAHL-eem), I gather fiafraigh, ag fiafraí(FEE-uhr-ee, uh FEE-uhr-ee), ask (for information); fiafraím de (FEE-uhr-eem de), I ask him lig, ag ligean (lig, uh LIG-uhn), let; ligeann sédom, he lets me imir, ag imirt (IM-ir, eg IM-irt), play (a game); imrím cártaí(IM-reem KAW*R-tee), I play cards rinc, ag rince (rink, uh RINK-e), dance cineálta (kin-AW*L-tuh), kind-hearted néata (NAY*-tuh), neat buíoch (BWEE-uhk*), thankful; buíoch diot (BWEE-uhk* DEE-uht), thankful to you Drill First, go through a progressive drill with each of the irregular verbs in the future tense: feic, clois, tar, téigh, abair, tabhair, faigh, beir ar, and ith. Start with: an bhfeicfidh méSeán? Nífheicfidh méSeán. Feicfidh túSeán. An bhfeicfidh túSeán? Nífheicfidh túSeán. Feicfidh séSeán. Etc. the last sentence will be: Feicfidh méSeán. For the others, begin with: An gcloisfidh méSeán? An dtiocfaidh méabhaile? An rachaidh méamach? An ndéarfaidh méésin? An dtabharfaidh médo Mháireé? An bhfaighidh méan t-airgead? (TAR-i-guhd) An mbéarfaidh méar an bhfear? Aníosfaidh méan lón? Then review the past and present tenses of these iregular verbs, as given in previous lessons. Irish Lesson 54 Pronunciation Exercise Read the Irish words aloud once slowly, then repeat them, looking at the key below if you are not sure of the pronunciation. rinn, dúinn, linn, fógra, romhainn, iascaireacht, deireadh, marbh, maraon, cóiriú, airgead, airgid, te, tuigthe, cáin, tháinig, eacnamaíocht, creachadóireacht, cruinniú, coinneáil, stiúrthóir, fírinneach Key: rin, DOO-in, lin, FOHG-ruh, ROH-in, EES-kuh-rahk*t, DER-uh, MAHR-ruhv, mahr-AY*N, KOH-ir-oo, AR-i-guhd, AR-i-gid, te, TIG-he, KAW*-in, HAW*-nig, ahk-NAHM-ee-ohk*t, krak-uh-DOH-i-rahk*t, KRIN-yoo, KIN-aw*-il, shtyoor-HOH-ir, FEER-i-nyahk*
|
||||||||
|