![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціально-педагогічна реабілітація в діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладуРеабілітація– система заходів, спрямована на вирішення завдань достатньо широкого діапазону – від вироблення елементарних навичок до повної інтеграції людини в суспільство. На відміну від адаптації, що розглядається як пристосування, реабілітація розуміється як відновлення, активізація втрачених соціальних навичок, статусу тощо. Соціально-педагогічна реабілітація – система заходів виховного характеру, спрямована на формування особистісних якостей, значущих для життєдіяльності дитини, активної життєвої позиції, що сприяють інтеграції її в суспільство, на оволодіння необхідними уміннями й навичками по самообслуговуванню, позитивними соціальними ролями, правилами поведінки у суспільстві, отримання необхідної освіти. Соціально-педагогічна реабілітація складається з трьох основних етапів: - діагностика, - створення й реалізація реабілітаційної програми, - післяреабілітаційний захист дитини. Соціально-педагогічна реабілітація в школі потребує індивідуальної роботи з конкретним учнем і реалізується в таких видах діяльності: а) соціально-педагогічна підтримка, яку здійснюють у співробітництві із органами місцевого самоврядування та різними відомствами, які мають повноваження для влаштування дитини та кошти на її утримання, а також з громадськістю, у розпорядженні якої є фонди та волонтери; б) соціальний контроль, у якому реалізують функцію школи як одного з суб’єктів системи профілактики дитячої бездоглядності та правопорушень, здійснюється у взаємодії з комісією у справах неповнолітніх та захисту їх прав; в) соціально-педагогічний патронаж. Основні етапи проведення індивідуального патронажу в загальноосвітньому навчальному закладі.Це завдання допомагає вирішити всебічна діагностика, яка дає можливість отримати дані про характер та динаміку розвитку, особистісні якості дитини, про стан його здоров’я та соціального благополуччя. Тому першим етапом діяльності щодо патронажу дитини є збір інформації про неї. Це первинна діагностика соматичного, психічного, соціального здоров’я дитини. При цьому використовується широкий спектр різних методів: тестування, анкетування батьків та педагогів, складання індивідуальних соціальних паспортів учнів, спостереження, бесід, аналіз продуктів учбової праці, шкільної документації. На основі діагностики складається лист обстеження дитини.
|
||||||||
|