Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові дослідження

 

Завдання складається з того, що необхідно оцінити збут на наступний рік для одного з виробників промислового обладнання. Прогноз заснований на опитуванні клієнтів про їх наміри на наступний рік. Щоб ефективно використати бюджет дослідження, клієнти були стратифіковані за розміром своїх замовлень, зроблених минулого року. Вирішено провести 300 інтерв’ю. Загальна кількість клієнтів 5000 чол. В табл.1 наведено вихідні дані для вирішення завдання.

1.1 Як розподілити кількість інтерв’ю між трьома стратами?

1.2 Визначити середнє сукупності. Який середній обсяг продаж буде отриманий від всіх клієнтів наступного року?

1.3 Визначити дисперсію середнього за сукупністю?

1.4 Визначити загальні витрати на проведення опитування, використовуючи дані таблиці (вартість інтерв'ю, Сі).

1.5 Припустимо, що ви знайшли шляхи зменшення вартості інтерв’ю за окремими стратами (нова вартість інтерв'ю, Zі). Повторіть завдання 1.1. Який тепер буде розподіл кількості інтерв'ю між стратами?

1.6 Враховуючи результати завдання 1.5, визначити нову вартість опитування.

1.7 Визначити загальну кількість інтерв'ю і розподіл цієї кількості за стратами за умови наявності коштів як в завданні 1.4, а вартість інтерв'ю як в завданні 1.5.

 

Таблиця 1.

Номер варіанту Страти за розміром клієнтів Доля,pі   Стандартне відхилення, sі Вартість інтерв'ю, Сі Середнє значення, Нова вартість інтерв'ю, Zі
Великі 0,1
Середні 0,2
Малі 0,7
Великі 0,2
Середні 0,3
Малі 0,5
Великі 0,1
Середні 0,4
Малі 0,5
Великі 0,1
Середні 0,3
Малі 0,6
Великі 0,1
Середні 0,1
Малі 0,8
Великі 0,1
Середні 0,2
Малі 0,7
Великі 0,2
Середні 0,2
Малі 0,6
Великі 0,1
Середні 0,2
Малі 0,7
Великі 0,15
Середні 0,25
Малі 0,6
Великі 0,1
Середні 0,25
Малі 0,65

 

 




Переглядів: 234

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до виконання індивідуального теоретичного завдання | Методичні вказівки до виконання завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.