МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тьютерські завдання будуються за таким принципом.ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ навчально-методичний посібник
Харків 2007
Автори: Хомуленко Т.Б. – доктор психологічних наук, професор; Лисенко Л.М. – кандидат психологічних наук; Моргунова Н.С. – викладач.
Рецензенти: КочарянОлександр Суренович – доктор психологічних наук, професор; ЧерноватийЛеонід Миколайович – доктор педагогічних наук, професор.
ЗМІСТ
ВСТУП
Навчально-методичний посібник «Вікова та педагогічна психологія» адресовано викладачам і студентам вищих навчальних закладів, а також може бути корисним для бажаючих поглибити знання з даних галузей психології. Дисципліна «Вікова та педагогічна психологія» має світоглядно-професійний характер. Соціально-культурні та економічні зміни, що відбуваються в суспільстві, збагачують знання про розвиток людини новими свідченнями, дозволяють зрозуміти його та по-іншому, будувати міжособистісні відносини на основі взаємодії в різних сферах діяльності. Тому, для сучасної людини особливо актуальним є вивчення вікових аспектів проблеми психологічного забезпечення духовного виховання особистості, адаптації до нових умов інформаційного суспільства, пізнання психологічних особливостей на кожному віковому етапі. До змісту дисципліни включено характеристику вікової та педагогічної психології, як наукової галузі, психологічний аналіз теорій психічного розвитку, характеристику пізнавальної та особистісної сфери людини на різних вікових етапах, вплив навчання і виховання на психічний розвиток, сучасні аспекти прикладної психології. Навчально-методичний посібник містить навчальну програму, рекомендовану літературу, тезауруси до тем з дисципліни, тематику рефератів, тестові завдання. Модулі дисципліни: 1. Теоретичні основи вікової та педагогічної психології 2. Онтогенез психіки 3. Педагогічна психологія Метоюкурсу є викладення знань про вікові психологічні особливості людини та психологічні властивості процесу навчання і виховання. Цілі навчання: По закінченню навчання студенти повинні знати: - визначення головних категорій та понять курсу; - досвід вітчизняних та зарубіжних психологів; - закономірності психологічного розвитку людини на кожному віковому етапі; - основні чинники, які впливають на психічний розвиток людини будь-якого віку; - структуру та основні компоненти навчальної діяльності; - психологічні особливості діяльності педагога; - умови та засоби підвищення пізнавальної активності. На підставі теоретичних знань необхідно уміти: - аналізувати та використовувати досягнення психологічних знань та досліджень; - орієнтуватися в проблемах вікової та педагогічної психології; - застосовувати знання психологічних закономірностей на практиці; - орієнтуватися в проблемах психічного розвитку сучасної людини на різних етапах онтогенезу; - проводити аналіз психологічних ситуацій, які виникають на різних етапах розвитку людини; - працювати з різними віковими категоріями. Методи викладання та навчання: - лекції, семінари, практичні заняття; - самостійні дослідження; - презентації набутих знань і навичок на семінарських заняттях. Методи оцінювання: Знання та вміння студентів оцінюють за допомогою: 1) презентації на семінарському занятті. Критеріями оцінки є: зміст, спосіб подачі матеріалу, оригінальність та інноваційні методи аналізу процесів, що розглядаються; 2) написання реферату. Критеріями оцінки є: актуальність змісту, самостійність, аналітичні здібності, ступінь та форма узагальнення матеріалу, глибина критичних зауважень, різноманітність й обґрунтованість пропозицій щодо вдосконалення визначеної проблеми; 3) виконання тьютерського завдання (самостійної роботи). Тьютерські завдання будуються за таким принципом. 1. Здійснення бібліографічного огляду за одним з питань по темі. 2. Здійснення інтернет-огляду за ключовими словами по темі. 3. Написання резюме до книги, в якій висвітлюються питання пов’язані з темою. 4. Проведення досліджень із застосуванням однієї з методик, запропонованих для практичного заняття до теми. 5. Написання реферату за проблематикою пов’язаною з темою. 6. Проведення підсумкового тестування.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|