Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ

«ВІКОВА ТА ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ»

Модуль І Теоретичні основи вікової та педагогічної психології

Тема 1: Вікова та педагогічна психологія як наука

1. Предмет вікової та педагогічної психології

2. Методи психолого-педагогічного дослідження

3. Зв’язок з іншими науками

4. Завдання на сучасному етапі

Тема 2: Історія науки, психологічні теорії розвитку

1. Історичні тенденції вікової та педагогічної психології

2. Теорії розвитку вітчизняної психології

3. Теорії розвитку у зарубіжній психології

Тема 3: Проблема психологічного розвитку

1. Рушійні сили психічного розвитку

2. Фактори психічного розвитку

3. Критерії періодизації вікового розвитку

4. Періодизація психічного розвитку

Модуль ІІ Онтогенез психіки

Тема 4: Психічний розвиток дитини до школи

1. Психічний розвиток немовляти

2. Психологічні особливості розвитку дитини в ранньому дитинстві.

3. Психічний розвиток дитини в дошкільному віці

Тема 5: Психологія школяра

1. Психічний розвиток в період молодшого шкільного віку

2. Психологічна характеристика розвитку в підлітковому віці

3. Психологічна характеристика юнацького віку

Тема 6: Психологія періоду дорослості та зрілості

1. Психологія періоду ранньої дорослості

2. Психологія періоду зрілості

3. Психологія пізньої зрілості

Модуль ІІІ. Педагогічна психологія

Тема 7. Психологія навчання

1. Теорії навчання.

2. Типи навчання

3. Активні методи навчання

4. Характеристика та структура навчальної діяльності

5. Мотиви навчальної діяльності.

Тема 8. Психологія виховання

1. Відмінні риси виховання

2. Предмет виховання.

3. Закономірності виховання

4. Засоби виховання

Тема 9. Психологія суб’єкта педагогічної діяльності

1. Стилі педагогічної діяльності.

2. Педагогічні здібності.

3. Характеристика педагогічного спілкування.




Переглядів: 298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тьютерські завдання будуються за таким принципом. | ТЕЗАУРУСИ З ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.