Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тезаурус до теми 2: «Історія науки, психологічні теорії»

 

Історичні тенденції вікової та педагогічної психології

Перший етап становлення та розвитку вітчизняної вікової психології (до кінця ХІХ століття).

Значну роль у становленні та розвитку вітчизняної вікової та педагогічної психології мали праці К.Д. Ушинського (1824 – 1870). Він зазначав, що освіта повинна враховувати вікові та індивідуальні особливості дитини, вважаючи, що педагог, який прагне різнобічно виховувати людину, перш за все повинен пізнати її у всіх відношеннях. Надаючи першочергового значення вихованню особистості К.Д. Ушинський наголошував, що вивчення психічних явищ є умовою того, щоб виховання перестало бути рутиною і стало справою раціональною. Психолого-педагогічні проблеми пам’яті, уяви, мислення були предметом його досліджень. Зокрема, відзначаючи, що розвиток мовлення безпосередньо пов’язаний з розвитком її мислення, є умовою формування понять, та особистості в цілому. Особливу увагу в свої працях зосереджував на моральному розвитку підростаючої особистості у контексті емоційної і вольової сфери, ролі діяльності і спілкування.

Український психолог М.М. Ланге (1858 – 1921) провід ряд досліджень по вивченню психіки дитини, опублікував книгу «Душа дитини у перші роки життя» (1892).




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язок з іншими науками | Другий етап - з кінця ХІХ століття та середини ХХ століття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.