МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Операціональна концепція Ж. ПіажеЖан Піаже представляв інтелектуальну адаптацію як рівновагуміж впливом організму на середовище та впливом середовища на організм. В якості найбільш фундаментальної структури інтелектуального розвитку введено поняття схеми, а в якості фундаментальних процесів (механізмів) інтелектуального розвитку – асиміляцію (дії з новими предметами у відповідності з існуючими уміннями) іакомодацію (прагнення змінити уміння і навички, відповідно до змінних умов). Схеми – структури знань, які закладено в основі мисленевої діяльності, можуть складатися з складатися з простих рухів, складних комплексів рухових умінь, навичок чи розумових дій. Операція – центральне поняття теорії Ж. Піаже, що пояснює процес розвитку інтелекту. Операція– це розумова дія, що має важливу властивість – зворотність тобто, виконавши відповідну дію, дитина може повернутися до його початку шляхом здійснення зворотної дії. Сутність інтелектуального розвитку дитини складає оволодіння операціями. Мета навчання – наповнити схему інформацією, щоб могла здійснюватися інтелектуальна діяльність. Процес розвитку інтелекту, згідно з Ж. Піаже, проходить чотири стадії. Стадії – це ступені чи рівні розвитку, послідовно змінюються один одного, на кожній досягається стабільна рівновага. Розвиток, це перехід від нижчої стадії до вищої. Попередня стадія є підготовкою до наступної, послідовність слідування стадій є незмінною (зумовлено біологічним фактором, пов’язаний з дозріванням психофізіологічних структур). Вікові показники переходу можуть варіювати в залежності від фізичного та соціального оточення, культурного середовища. У розвитку відбувається не просте заміщення нижчої стадії вищою, а інтеграція раніше сформованих структур, попередня стадія перебудовується на більш високому рівні. Швидкість переходу відповідає оптимуму, не швидкому і не повільному. Рушійною силою, що визначає перехід від і установлюється рівновага між новим фактором і психологічною організацією дитини Таблиця 1.2
|
||||||||
|