МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток пізнавальних процесівПочаток підліткового віку пов’язується зі спеціалізацією пізнавальних здібностей. Тобто, пізнавальні здібності починають більш активно проявлятись та розвиватись у тих сферах знань чи діяльності, з якими пов’язані індивідуальні здібності школяра (гуманітарні, природничі, математичні, організаторські тощо). Відчуття і сприйняття. Удосконалення відчуттів знаходить своє відображення у повноті та детальності сприймань. Сприймання характеризується планомірністю і послідовністю. Систематичними стають спостереження, включаються розумові операції порівняння, узагальнення і класифікації сприйнятих об’єктів. Увага. Виробляється вміння свідомо спрямовувати увагу на певні об’єкти, зосереджуватись на них, переборювати відволікання, переключати увагу на нові завдання та розподіляти її. Зростає обсяг уваги, концентрація та стійкість. Зростає можливість сконцентрувати увагу на уявних об’єктах. Збільшується обсяг пам’яті, за рахунок логічного осмислення матеріалу. Процес запам’ятовування полягає в установленні логічних зв’язків в матеріалі. Пам’ять набуває характеру організованого, регульованого і керованого процесу. Збільшується продуктивність опосередкованого запам’ятання. Мислення. Здатність до абстрактного мислення, формування понятійного мислення. Розвивається здатність до розумових експериментів, широкі пізнавальні інтереси, пов’язані з бажанням самостійно все перевірити, особисто переконатися в істинності; розв’язання задач в думках, вміння оперувати гіпотезами під час вирішення інтелектуальних задач. Особливість віку – формування активного, самостійного, творчого мислення. Уявабере участь у розширеннізмісту образів, створенні образів не сприйнятих безпосередньо об’єктів, у процесах розуміння художніх творів, технічних креслень, описів історичних подій, у переході думок від конкретного до абстрактного, різних видах творчої діяльності. Важливою формою уяви стає мрія, яка творить образи бажаного майбутнього. Мовлення. Розвивається мовлення, як спосіб комунікації та здобування знань. Розвивається уміння переказувати твори, готувати усні виступи, проводити дискусії, висловлювати свою думку, аргументувати її. Особистісна сфера. Усвідомлення власного «Я». найбільша тривожність з однолітками і батьками. Проявляється синдром дисморфоманії (стурбованість своєю зовнішністю). Криза підліткового віку.Основне протиріччя: активне прагнення до самовизначення, здобутті ролі та значення в суспільстві дорослих при відсутності реальних можливостей ствердити себе серед інших. Симптоми кризи можуть проявлятися у зниженні продуктивності навчальної діяльності, негативізмі, конфліктності поведінки, порушенні поведінки. Криза підліткового віку пов’язана з виникненням нового рівня самосвідомості, характерною рисою якого є потреба в самопізнанні, визнанні власної унікальності, що породжує прагнення до самоствердження.
|
||||||||
|