МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні психологічні новоутворення.Період ранньої дорослості є сприятливим для досягнення особистісної зрілості, формування індивідуального життєвого стилю, розвитку здатностей долати перешкоди і проблеми реальності за допомогою вольових зуcиль, розвитку впевненості та цілеспрямованості, організаторських здібностей. Особливість розвитку самосвідомості: - самопізнання, прояв у пізнанні себе у світі суспільних відносин, сприйняття чисельних образів у різних ситуаціях; - формування професійної Я-концепції (реальна та ідеальна), професійної самооцінки (в якій виокремлюють операційно діяльнісний та особистісний аспект); - зміна Я-образу при народженні дитини (перерозподіл ролей у подружніх стосунках, взаємодії з особами старшого покоління). Розвиток «Я»-концепції залежить від самоактуалізації особистості, бажання розвиватися. Пізнавальні процеси. На розвиток пізнавальних процесів впливає трудова діяльність, практичний досвід, тренованість. Пам’ять. Зменшується продуктивність короткочасної вербальної пам’яті, перевага збереження інформації в довготривалій пам’яті. У розвитку уваги відзначають зростання до 33 років, найвищі показники в 27-33 роки, після 34 років зниження. Змінюється обсяг, переключення, вибірковість уваги. Покращення довільної уваги. Мислення. Гнучкість мислення проявляється у використанні особистістю всіх когнітивних здібностей, якими володіє, уміле використання обставин, логічного та дійового мислення. Комплексність мислительних операцій проявляється в інтеграції різних видів мислення. Розвивається теоретичне мислення (до 30 років), практичне мислення (після 30 років). Загальний підйом рівня розвитку інтелекту за рахунок активності процесів мислення, формування індивідуального стилю розумової діяльності. Людина з розвиненим інтелектом швидко приймає рішення, чітко висловлює думки, легко пристосовується до нової ситуації, глибоко засвоює домінуючу систему цінностей. Становлення цілісності інтелекту є тривалим і складним процесом, відіграє роль освіта (обсяг засвоєних знань, загальний рівень інформованості) і навчання. В період дорослості за різних форм творчої активності інтелектуальна діяльність досягає найвищого рівня розвитку. Емоційна сфера. Загальна емоційність знижується, емоційне життя стабілізується, зростає здатність контролювати емоційні переживання, емоційні стани у значущих ситуаціях, збагачується емоційний досвід. Особистість переживає широку гамму моральних, естетичних, інтелектуальних почуттів, стійкою стає емоційна спрямованість. Криза. Нормативна криза тридцяти років, зумовлена переоцінкою життєвих цінностей, критичним переглядом свого «Я» підведення підсумків щодо реалізації своєї життєвої програми. Реалізувавши себе на етапі молодості людина постає перед пошуком самовизначення в нових життєвих обставинах, з урахуванням реальних можливостей. Відбувається перегляд життєвих цілей, планів, цінностей, для чоловіків можливою є зміна місця роботи, для жінки зміна пріоритетів (сім’я – кар’єра). Переживаючи кризу людина знаходиться в пошуку можливостей свого місця в житті та підтвердження статусу дорослого: прагнення до стабільності і безпеки.
|
||||||||
|