Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота

Рівень Елементи будови самостійної роботи
Мотиви Цілі Способи
Високий Пізнавальний, професійний Перевизначення раніше поставлених цілей в бік збагачення їх змісту Смисловий аналіз тексту, що спирається на сформоване теоретичне мислення
Середній Самоствердження, ситуативні, особисті проблеми, комунікативний інтерес Прийняття поставленої мети і чітке її виконання Виокремлення частини тексту, складання плану, порівняння фактів, що опирається на емпіричне мислення
Низький Зовнішні вимоги, пафоси санкцій за їх не виконання Перевизначення мети в бік її збіднення змісту Повтор тексту, довільне запам’ятовування фактів, базуються на недостатньо розвиненому емпіричному мисленні

Показниками здібностей до навчання є:

Темп рухливості в освоєнні знань і формуванні умінь

Легкість цього засвоєння (відсутність напруження, втоми, переживання задоволення).

Гнучкість у переключенні на нові способи і прийоми роботи.

Тривалість збереження засвоєного матеріалу.

Показники научуваності, запропоновані А.К. Марковою [25]

• Активність орієнтування в нових умовах.

• Ініціатива у виборі необов’язкових рішень, самостійне звернення до більш складних завдань можуть бути співвіднесені з поняттям інтелектуальної ініціативи як одиниці творчої активності.

• Наполегливість у досягненні мети.

• Сприйнятливість, готовність до допомоги іншої людини, відсутність супротиву.

Психологічними причинами неуспішності в навчанні можуть бути:

- особливості розвитку уваги, пам’яті, повільність розуміння матеріалу;

- недостатній рівень розвитку мовлення;

- не сформованість пізнавальних інтересів;

- обмеженість світогляду;

- неправильне ставлення до навчання;

- емоційні та особистісні проблеми, невротичні прояви.




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типологія помилок. | Тезаурус до теми 8: «Психологія виховання»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.