МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типологія помилок.(орієнтує зовнішній і внутрішній контроль) 1. «Велика помилка» – допускається більшістю учнів; є результатом помилок в методичній діяльності вчителя і сигналом коректування дій учителя. «Одинична помилка» – зустрічається у окремих учнів і є результатом неправильної діяльності учня і сигналом до виправлення дій учня. 2. «Допустима помилка» – не стосується предмета засвоєння, тільки супроводжує його перебіг. Корегування допустимих помилок наносить навчальному процесу більше шкоди ніж користі. Причина в тому, що занадто виразне звертання уваги учня на неістотні помилки надає цій діяльності характер предметної діяльності, об’єкт якої є помилка – має сильну тенденцію фіксуватися в пам’яті. Якби не було такого перетворення неважливої помилки в предмет спеціальної діяльності, ця помилка зникла б через деякий час сама по собі шляхом згасання. «Недопустима помилка» – симптом неправильного розуміння цілей і предмету дій при роботі з навчальним матеріалом; свідчення про неповноту засвоєння і може розглядатись як істота. «Необхідна помилка» – випливає з логіки навчальних дій. Можна запобігти необхідних помилок передбачаючи їх появу. «Випадкова помилка» – невисока ймовірність. «Розумна помилка» – виникає не від незнання чи невміння, а визначається пошуковою інтелектуальною діяльністю учня, його творчим мисленням. «Розумна помилка» приносить справі навчання більше користі, ніж помилкові дії. Це є помилка, на якій можна багато-чому навчитися. Навчальна діяльність Навчальна діяльність – процес здобуття людиною нових знань, умінь, навичок чи зміна старих. Продуктом навчальної діяльності має стати учень, збагачений новими знаннями і способами дій. Навчальна мотивація визначається як частковий вид мотивації, включений в діяльність учіння. Мотиви навчальної діяльності – це всі фактори, що обумовлюють прояв навчальної активності. Мотиви навчальної діяльності Зовнішні – покарання, нагорода, загроза, вимога, матеріальна винагорода, очікування майбутніх благ. Знання, уміння слугують засобом для досягнення інших цілей. Внутрішні – інтерес до власних знань, допитливість, прагнення підвищити культурний і професійний рівень, потреба в активній та новій інформації, тобто стимулює людину до навчання, як основної мети. Сильним є пізнавальний інтерес Мотивами можуть бути: • інтерес до процесу (формальний, змістовний) діяльності; • інтерес результату (формальний, змістовний) діяльності.
Таблиця 3.3
|
||||||||
|