Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типологія помилок.

(орієнтує зовнішній і внутрішній контроль)

1. «Велика помилка» – допускається більшістю учнів; є результатом помилок в методичній діяльності вчителя і сигналом коректування дій учителя.

«Одинична помилка» – зустрічається у окремих учнів і є результатом неправильної діяльності учня і сигналом до виправлення дій учня.

2. «Допустима помилка» – не стосується предмета засвоєння, тільки супроводжує його перебіг.

Корегування допустимих помилок наносить навчальному процесу більше шкоди ніж користі. Причина в тому, що занадто виразне звертання уваги учня на неістотні помилки надає цій діяльності характер предметної діяльності, об’єкт якої є помилка – має сильну тенденцію фіксуватися в пам’яті. Якби не було такого перетворення неважливої помилки в предмет спеціальної діяльності, ця помилка зникла б через деякий час сама по собі шляхом згасання.

«Недопустима помилка» – симптом неправильного розуміння цілей і предмету дій при роботі з навчальним матеріалом; свідчення про неповноту засвоєння і може розглядатись як істота.

«Необхідна помилка» – випливає з логіки навчальних дій. Можна запобігти необхідних помилок передбачаючи їх появу.

«Випадкова помилка» – невисока ймовірність.

«Розумна помилка» – виникає не від незнання чи невміння, а визначається пошуковою інтелектуальною діяльністю учня, його творчим мисленням. «Розумна помилка» приносить справі навчання більше користі, ніж помилкові дії. Це є помилка, на якій можна багато-чому навчитися.

Навчальна діяльність

Навчальна діяльність – процес здобуття людиною нових знань, умінь, навичок чи зміна старих. Продуктом навчальної діяльності має стати учень, збагачений новими знаннями і способами дій.

Навчальна мотивація визначається як частковий вид мотивації, включений в діяльність учіння.

Мотиви навчальної діяльності – це всі фактори, що обумовлюють прояв навчальної активності.

Мотиви навчальної діяльності

Зовнішні – покарання, нагорода, загроза, вимога, матеріальна винагорода, очікування майбутніх благ. Знання, уміння слугують засобом для досягнення інших цілей.

Внутрішні – інтерес до власних знань, допитливість, прагнення підвищити культурний і професійний рівень, потреба в активній та новій інформації, тобто стимулює людину до навчання, як основної мети. Сильним є пізнавальний інтерес

Мотивами можуть бути:

• інтерес до процесу (формальний, змістовний) діяльності;

• інтерес результату (формальний, змістовний) діяльності.

 

Таблиця 3.3




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комп’ютерні навчальні програми | Самостійна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.