Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комп’ютерні навчальні програми

Це такий засіб навчання, який є носієм предметного змісту і спрямований на організацію як діяльності вчителя, так і учня або на представлення об’єктів вивчення.

Класифікація комп’ютерних навчальних програм:

1. Програми репетиторського типу;

2. Програми моделювання (можна розтягувати в часі швидкі процеси, «стискувати» повільні, збільшувати чи зменшувати будову…).

3. Довідково-інформаційні програми.

4. Демонстраційні програми (наочність).

5. Контрольні програми.

Негативні аспекти комп’ютерних навчальних програм

1. Відсутність спілкування.

2. Звужується поле творчої активності (дії за чітко визначеною послідовністю).

3. Занадто висока алгоритмізація мисленевої діяльності (пропагуючи ідею про розділ всіх мисленевих операцій на окремі кроки, слід пам’ятати про роль образної складової в мисленні людини).

4. Надмірне захоплення комп’ютерними іграми (рівень мотивації учнів різко зростає за допомогою програм ігрового типу, але тільки на перших етапах навчання. Далі мотивація знижується і стає нижча, ніж була при інших видах навчання. Проявляється інтерес до гри , до процесу, а пізнавальні мотиви залишаються без уваги.

5. Відмова від гігієнічного обґрунтованого часу роботи за комп’ютером (15-20 хвилин), погіршення функціонального стану вищої нервової діяльності, що впливає на зниження функції сприйняття і переробки інформації, концентрації уваги, призводить до порушення між центральних відношень між аналізаторами, зменшення об’єму акомодації і зростання втомлюваності зорового аналізатора.

Навчальна діяльність – вид діяльності, спеціально спрямований на оволодіння способами предметних і пізнавальних дій, узагальнених за формою теоретичних знань.

Три частини навчальної діяльності:

І. Орієнтувальна – програма, план діяльності.

ІІ. Виконавча – навчальні дії, за допомогою яких кровні задані знання перетворюються в засвоєні учнями знання:

1) Дії зрозумілості змісту навчального матеріалу;

2) Дії обробки навчального матеріалу.

ІІІ. Контрольна:

6. Дії контролю (поопераційний, епізодичний);

7. Дії оцінки (фіксація відповідності результату кінцевій меті).




Переглядів: 1755

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Таксономія навчальних завдань | Типологія помилок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.