Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Таксономія навчальних завдань

(за Д. Толінгеровою) [53]

1. Завдання, що передбачають відтворення знань:

1.1 завдання на впізнавання;

1.2 завдання на відтворення окремих фактів, даних, понять;

1.3 завдання на відтворення визначень (норм, правил);

1.4 завдання на відтворення тексту.

2. Завдання, що передбачають прості мислиневі операції.

2.1 завдання на визначення фактів (виміри, зважування, рішення простих математичних завдань);

2.2 завдання на перелік і опис фактів (список, перелік);

2.3 завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності;

2.4 завдання на аналіз і синтез;

2.5 завдання на порівняння і розрізнення (компарація, дискримінація);

2.6 завдання на впорядкування (класифікація, систематизація, категоризація);

2.7 завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.).

2.8 завдання на абстракцію, конкретизацію, узагальнення;

2.9 завдання на маніпуляцію з невідомими величинами та їх пошук за правилом чи формулою;

3. Завдання, що передбачають складні мисленеві операції:

3.1 завдання на трансформацію (переклад, вираз знаків у словах);

3.2 завдання на інтерпретацію (пояснення сутності, значення);

3.3 завдання на індукцію;

3.4 завдання на дедукцію;

3.5 завдання на аргументацію (доказ правильності, ймовірності);

3.6 завдання на оцінку.

4. Завдання, що передбачають узагальнення знань і твори:

4.1 завдання на складання твору огляду (конспект, резюме, анотація, реферат);

4.2 твір-доповідь, твір-звіт;

4.3 самостійний письмовий проект, програмований план.

5. Завдання, що передбачають продуктивне мислення:

5.1 використання на практиці;

5.2 розв’язання проблемної ситуації;

5.3 цілетворення і постановка питань;

5.4 евристичний пошук на базі конкретних даних;

5.5 евристичний пошук на базі логічного мислення;

5.6 мовленеве оформлення в письмовому тексті розв’язання проблемних завдань;

5.7 завдання на аналіз і узагальнення емпіричних даних, феноменів;

5.8 завдання на формування «почуття ситуації», пошук інтуїтивних рішень в складних конфліктних ситуаціях;

5.9 групове рішення проблем з відкритою cтруктурою; теоретико-експериментальне рішення відкритої структури.

6. Рефлексивні завдання:

6.1 завдання, що дозволяють засвоїти рефлексивні процедури по відношенню до дій впізнавання, запам’ятовування, пригадування;

6.2 рефлексивні процедури по відношенню до різних видів евристик;

6.3 рефлексивні дії, пов’язані з побудовою письмового тексту (різних типів наукових текстів);

6.4 побудова стратегії колективного та індивідуального рішення проблеми;

6.5 вибір способів спілкування в процесі колективного рішення завдання.




Переглядів: 698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги і недоліки проблемного навчання | Комп’ютерні навчальні програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.