МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Переваги і недоліки проблемного навчання(Б.Б. Айсмонтас)
Програмоване навчання – система теоретичних уявлень і організованих форм, які забезпечують можливості самостійного набуття знань і навичок різними категоріями учнів. Програмоване навчання виходить з необхідної максимальної індивідуалізації процесу навчання. У випадку правильного рішення учень одержує в наступній картці підтвердження правильності рішення і вказівку про наступне завдання. У випадку неправильності рішення учень одержує в наступній картці пояснення помилки, необхідності знання і вказівка про повторне виконання того чи іншого завдання. Принципи програмованого навчання: • послідовність • доступність • систематичність • самостійність Таблиця 3.2 Переваги і недоліки програмованого навчання (Б.Б. Айсмонтас)
Представлені завдання утворюють завершений цикл процесу засвоєння розділу навчального курсу з виходом на рівень когнітивної рефлексії і саморегуляції навчання. Програмоване навчання відображено в завданнях 1-3 типу, проблемне в завданнях 3-5 типу, інтерактивне 5.8-6.5.
|
||||||||||||||||
|