Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переваги і недоліки проблемного навчання

(Б.Б. Айсмонтас)

 

Переваги Недоліки
1) Сприяє формуванню певного світогляду учнів. 2) Формує особистісну мотивацію учнів, їх пізнавальні інтереси. 3) Розвиває мисленеві здібності учнів. 4) Допомагає формуванню і розвитку діалектичного мислення учнів. 1. В меншій мірі, ніж інші типи начання, застосовується для формування практичних умінь та навичок. 2. Потребує значних затрат часу для засвоєння одного і того ж об’єму знань, ніж інші типи навчання

 

Програмоване навчання – система теоретичних уявлень і організованих форм, які забезпечують можливості самостійного набуття знань і навичок різними категоріями учнів. Програмоване навчання виходить з необхідної максимальної індивідуалізації процесу навчання. У випадку правильного рішення учень одержує в наступній картці підтвердження правильності рішення і вказівку про наступне завдання. У випадку неправильності рішення учень одержує в наступній картці пояснення помилки, необхідності знання і вказівка про повторне виконання того чи іншого завдання.

Принципи програмованого навчання:

• послідовність

• доступність

• систематичність

• самостійність

Таблиця 3.2

Переваги і недоліки програмованого навчання

(Б.Б. Айсмонтас)

 

Переваги Недоліки
1. Виробляє способи раціональних розумових дій. 2. Виховує уміння логічно мислити. 1. Не в повній мірі сприяє розвитку самостійності в навчанні. 2. Вимагає значних часових затрат. 3. Використовується для алгоритмічних пізнавальних задач. 4. Забезпечує отримання знань, закладених в алгоритмі, та не дозволяє отримувати нові знання. 5. Надмірна алгоритмізація навчання є перешкодою до формування продуктивної пізнавальної діяльності.

 

Представлені завдання утворюють завершений цикл процесу засвоєння розділу навчального курсу з виходом на рівень когнітивної рефлексії і саморегуляції навчання. Програмоване навчання відображено в завданнях 1-3 типу, проблемне в завданнях 3-5 типу, інтерактивне 5.8-6.5.




Переглядів: 3087

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи навчання | Таксономія навчальних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.