Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи навчання

Проблемне навчання – система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості.

Етапи проблемного навчання:

• усвідомлення проблемної ситуації;

• формулювання проблеми на основі аналізу ситуації;

• вирішення проблеми, що включає висунення, зміну і перевірку гіпотез;

• перевірка рішення.

Проблемноюназивається така ситуація, виконання практичного чи теоретичного завдання при якій раніше засвоєних знань виявляється недостатньо і виникає суб’єктивна потреба в нових знаннях.

Три рівні складності проблемного навчання:

- викладач сам ставить проблему і знаходить її рішення, учень запам’ятовує рішення проблеми;

- викладач ставить проблему, а пошук її рішення іде разом з учнями;

- разом формулюються проблема і пошук рішення.

Типи проблемних ситуацій:

1) Проблемна ситуація виникає, коли виявляється невідповідність між знаннями засвоєними і новими.

2) Проблемна ситуація виникає коли є необхідність вибору одного знання із системи засвоєних знань;

3) Проблемна ситуація, коли є пошук шляхів практичного використання засвоєних практичних знань;

4) Проблемна ситуація, коли є протиріччя між теоретично можливим шляхом рішення і практичною неможливістю його реалізації;

5) Проблемна ситуація, коли є протиріччя між реальним предметом чи явищем і його схемою;

6) Проблемна ситуація, коли статична схема динамічного процесу.

Таблиця 3.1




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія розвивального навчання В.В. Давидова | Переваги і недоліки проблемного навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.