МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
МАТЕРІАЛИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬМатеріал до практичного заняття за темою № 1 Орієнтовна програма спостереження За учнем під час навчальних занять 1. Наявність пізнавальних інтересів. 2. Як швидко включається в роботу. 3. Дисципліна під час заняття. 4. Загальна пізнавальна активність. 5. Характер взаємодії з іншими учнями. 6. Характер взаємодії з викладачем. 7. Емоційні стани, реакції. 8. Особливості пізнавальної сфери, що проявляються під час занять: • особливості уваги (стійкість, відволікання, розподіл, переключення, коливання, види уваги, що переважають на різних етапах уроку); • особливості сприймання (усвідомленість, точність, емоційність, спостережливість); • особливості пам’яті (продуктивність, перевага певного виду пам’яті, швидкість відтворення, точність, використання мнемічних прийомів, усвідомленість та якість запам’ятовування); • особливості мислення (самостійність, творчість, гнучкість, критичність, послідовність та доведеність відповідей, прояви допитливості); • особливості уяви (багатство, яскравість образів, новизна). 9. Особливості мовлення (культура письмового та усного мовлення, виразність, змістовність, чіткість, точність, зв’язність та послідовність; рівень розвитку діалогічного та монологічного мовлення, тощо). 10. Риси особистості, що проявляються в навчальній діяльності. Результати фіксуються у щоденнику спостережень.
Орієнтовна програма спостереження за учнем під час перерви 1. З ким учень спілкується. 2. Форми спілкування. 3. На якій основі відбувається спілкування (пізнавальні інтереси, спільність емоційних станів, тощо). 4. Частота спілкування. 5. Стійкість спілкування (епізодичне, тривале, випадкове). 6. Характер спілкування (лідер, прагне до лідерства, на рівних, тощо). 7. Загальний тон спілкування. 8. Які почуття проявляються під час спілкування (задоволення, радість, роздратованість, неприязнь, страх та ін.). 9. Риси характеру, що проявляються в поведінці.
Орієнтовна схема запису фактів спостереження
|
||||||||||||||
|