МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Педагогічні здібності• дидактичні (успішно розв’язувати питання про характер і зміст матеріалу, про методи передачі знань, про формування умінь і навичок учнів); • експресивні (вираження думок в словах, жестах); • організаторські (здібність організувати учбовий колектив, спрямувати на необхідну діяльність, правильно організувати власну діяльність); • авторитарні (здійснювати емоційно-вольовий вплив на учнів, досягати авторитету); • перцептивні (педагогічна спостережливість, здібність розуміти особистість учня, емоційний стан); • комунікативні (здібність спілкуватися з дітьми, наявність педагогічного такту); • академічні (здібності до засвоєння наукових знань); • особистісні (гуманізм). Оптимальне педагогічне спілкування – таке спілкування вчителя (педагогічного колективу) зі школярами в процесі навчання, яке створює найкращі умови для розвитку мотивації учнів і творчого характеру навчальної діяльності, для правильного формування особистості школяра, забезпечує позитивний психологічний клімат в навчанні; забезпечує керування процесами в дитячому колективі і дозволяє максимально використовувати в навчальному процесі власні особливості учителя. Негативна установка вчителя до учня (безсвідоме негативне ставлення до учня): • Не дає змоги подумати, навідних питань. • Оцінює позитивно неправильну відповідь. • Частіше сварить, рідко хвалить (заслужено). • Рідко викликає, не працює з ним на уроці. Педагогічний такт – поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника. Дидактогенія(гр. didactos – повчальний, genos – походження) – викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний негативний психічний стан учня (пригнічений настрій, страх, фрустрація), який не добре впливає на діяльність і спілкування (може бути причиною неврозів). Фрустрація – психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення. Страх фрустрації супроводжується різними негативними переживаннями: тривога, відчай, роздратування. Фрустрація виникає, коли задоволення потреби наштовхується на перешкоди. Процес спілкування може складатися на основі взаєморозуміння (узгодженого виконання навчальної діяльності, прогнозування поведінки) та розладу і відчуження (не здатність розуміти і прогнозувати поведінку, появу конфліктів). Стилі виховання: Автократичний (самовладний) стиль, який здійснюється одноосібно педагогом, який виставляє вимоги та здійснює жорсткий контроль за їх виконанням. Авторитарний (владний) стиль, допускає можливість для учнів в обговоренні питань навчального та колективного життя, рішення приймає викладач відповідно до власних переконань. Демократичний стиль передбачає діалог між викладачем та учнем і врахування думки учнів. Ігноруючий стиль викладач не втручається в життя учнів, практично відсторонюється від керівництва ними. Конформний стиль– викладач або відсторонюється від керівництва колективом, або поступається їх бажанням. Непослідовний, алогічний стиль– використання викладачем, залежно від зовнішніх обставин і власного емоційного стану будь-якого із зазначених раніше стилів.
|
||||||||
|