Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівні результативності діяльності вчителя

1. Репродуктивний: учитель може розповісти іншим, що знає сам;

2. Адаптивний: учитель може пристосовувати своє повідомлення до особливостей аудиторії;

3. Локально-моделюючий рівень: учитель володіє стратегіями навчання знань, умінь, навичок за окремими розділами курсу.

4. Системно-моделюючий: учитель володіє стратегіями формування необхідної системи знань, умінь і навичок учнів по своєму предмету в цілому.

5. Системно-моделюючий діяльність і поведінку: вчитель володіє стратегіями перетворення свого предмету в засіб формування особистості учня.




Переглядів: 2130

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тезаурус до теми 9: «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності» | Педагогічні здібності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.