Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тезаурус до теми 9: «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності»

Стиль педагогічної діяльності[52]

Емоційно-імпровізаційний стиль. Орієнтується на процес навчання, не адекватно планує для уроку цікавий матеріал, а для самостійної роботи не цікавий. Орієнтується на сильних учнів. Діяльність оперативна (зміна видів роботи), але низька методичність, недостатнє закріплення, повторення і контроль. Інтуїтивність, чутливість до ситуації на уроці, тривожність, гнучкість, імпульсивність, проникливість до учнів.

Емоційно-методичний стиль.Орієнтується на результат і на процес навчання. Адекватно планує, поетапно відпрацьовує матеріал, закріплює, повторює і контролює. Діяльність оперативна, переважає інтуїція. Чутливий до ситуації, тривожний, проникливий.

Розсудливо-імпровізаційний стиль. Орієнтація на процес і результат навчання. Адекватне планування, оперативність, інтуїтивність з рефлективністю, невелика різноманіття методів навчання, не високий темп, не завжди колективне обговорення, менш чутливі до ситуації, характерна обережність, традиційність.

Розсудливо-методичний стиль.Орієнтується на результат навчання, адекватно планує. Консерватизм. Висока методичність, стандартний набір методів навчання, перевагу надає репродуктивній діяльності учнів, рідко колективне обговорення. Рефлективність, мала чутливість до ситуації, обережність в діях

Індивідуальний стиль діяльності учителя

Змістовні характеристики:

1) переважна орієнтація вчителя на:

- процес навчання;

- на процес і результат навчання;

- на результат навчання.

2) адекватність планування навчально-виховного процесу;

3) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності;

4) рефлективність – інтуїтивність.

Динамічні характеристики:

• гнучкість – традиційність;

• імпульсивність – обережність;

• стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації;

• стабільно емоційне-позитивне ставлення до учнів – нестійке емоційне ставлення;

• наявність – відсутність особистісної тривожності;

• спрямованість рефлексії на себе – на інших.

Результативні характеристики:

• одноманітність – різноманітність рівня знань учнів;

• стабільність – нестійкість навичок учнів;

• високий – середній – низький рівень зацікавленості предметами.




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби соціально-психологічного впливу в процесі виховання | Рівні результативності діяльності вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.