Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінки психічного розвитку дітей від 1 до 3 років

(15-36 місяців)

Шкала для оцінки психічного розвитку від 1 до 3 років складається з чотирьох поділок для другого і двох для третього. Кожна поділка включає 6 показників (відповідно до шести сторін психічного розвитку); 4 поділки для другого року – 15, 18, 21, 24 місяці – охоплюють по 3 місяці і кожний показник має величину 0,5 місяця. Для третього року шкала оцінки психічного розвитку побудована з двох поділок, які охоплюють по 6 місяців – 30 міс.; 36 міс.; кожний показник має величину 1 міс. Шість показників шкали для одного-трьох років підпорядковані так: моторика (М), уміння (У), навички (Н), образотворча діяльність (О), емоційно-соціальний розвиток (ЕС), мовлення (М).

 

15 місяців
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Ходить сама, але часто падає Ставить п’ять кубиків один на один Тримає ложку під час їжі Може тримати олівець і залишає сліди Виконує два завдання за вказівкою дорослого Користується десятьма і більше словами
18 місяців
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Ходить стабільно, рідко падає Відтворює побачене в діях з іграшками Пробує їсти самостійно Креслить спонтанно і старанно Хоче робити все сама Пробує пов’язати два слова у речення
21 місяць
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Пробує бігти Кидає м’ячик у коробку (корзину) Їсть самостійно Креслить в межах аркуша Шукає допомоги в дорослого, коли хтось забирає іграшку Може назвати п’ять зображень на картинці
24 місяці
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Сходить і спускається східцями, тримаючись за поручні Перегинає надвоє аркуш паперу Регулює свої фізіологічні потреби – майже не мочить штани Наслідуючи креслить вертикальні та горизонтальні лінії Вступає у контакт з іншими дітьми Ставить перші питання
30 місяців
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Бігає значно краще Розстібає три ґудзики Систематично сповіщає про фізіологічну потребу Креслить криву замкнену лінію Можна впевнити словами відмовитись від чогось Ставить різноманітні питання
36 місяців
1. 2. 3. 4. 5. 6. М У Н О ЕС М Сходить і спускається східцями без опори Вставляє п’ять кубиків один в один Самостійно роздягається і роззувається Малює кульку, м’ячик, яблуко У іграх відображає навколишнє життя і входить в роль Може переказати простий випадок або оповідання

Матеріал до практичного заняття за темою № 5




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала оцінки психічного розвитку дітей від 4 до 52 тижнів | Діагностика рівня креативності (малюнковий тест)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.