Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальна діяльність.

Ставлення до навчання, мотиви навчання. Успішність з різних предметів. Причини неуспішності.

Особливості психічних процесів.

Властивості уваги (зосередженість, стійкість, розподіл, переключення).

Зміна видів уваги (довільна, мимовільна, післядовільна). Засоби, які використовує вчитель на різних етапах уроку з метою підтримки уваги учнів.

Усвідомленість i емоційність сприймання навчального матеріалу.

Характер i рівень розвитку пам’яті, індивідуальні особливості пам’яті.

Розвиток мислення. Рівень засвоєння понять. Здатність учня самостійно робити висновки (усно або письмово). Чи швидко знаходить шляхи розв’язання розумових задач. Індивідуальні властивості мислення: самостійність, критичність, гнучкість. Розвиток уяви. Якості уяви: легкість, різноманітність i точність у наочних образах (геометричних фігур, ситуацій, обличчя людей тощо).

Психологічна характеристика спрямованості особистості.

Мотиви поведінки: потреби, інтереси, їх глибина, стійкість. Інтереси до мистецтва: висловлювання про книги, образотворче мистецтво, музику тощо.

Погляди, переконання, ідеали. Висловлювання про якості особистості, про вчинки людей, професії, тощо.

Ставлення до трудової діяльності. Чи сформовані трудові вміння та навички?

Який вид праці приваблює?

Чи приймає участь у трудовій, суспільно-корисній діяльності, як ставиться i виконує? У трудовій діяльності проявляється ретельність, акуратність, сумлінність чи неохайність?

Оцінка своєї особистості (переоцінка чи недооцінка себе). Ставлення до успіхів та невдач. Як реагує на заохочення та покарання? Чи усвідомлює свої недоліки i намагається їх побороти?

Взаємини з однолітками та викладачами.

Психологічний статус у колективі. Прагнення до самоствердження. Привернення уваги до себе. Порушення дисципліни. Характер відносин з однолітками. Особливості спілкування: вимогливість до товаришів, взаємодопомога, чесність, кругова порука. Обмін інформацією, співчуття, співробітництво, взаємодопомога.

Взаємовідносини хлопців та дівчат (соромливість, уважність, чуйність, симпатія, грубість).

Виникнення та прояви конфліктів (образа, сварка тощо).




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ БЛАНК | Особливості характеру i темпераменту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.