Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РЕЄСТРАЦІЙНИЙ БЛАНК

П.І.П._____________________________________________

Вік______________ Стать________Професія____________

Освіта_____________________________________________

Хронічні захворювання_______________________________

«____________________» _________________________2... р.

 

МАТРИЦЯ № 1

Порівняйте поняття на основі більшої значущості, більшої привабливості

1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12
1 3 2 4 3 5 4 6 5 7 6 8 7 9 8 10 9 11 10 12  
1 4 2 5 3 6 4 7 5 8 6 9 7 10 8 11 9 12    
1 5 2 6 3 7 4 8 5 9 6 10 7 11 8 12      
1 6 2 7 3 8 4 9 5 10 6 11 7 12        
1 7 2 8 3 9 4 10 5 11 6 12          
1 8 2 9 3 10 4 11 5 12            
1 9 2 10 3 11 4 12              
1 10 2 11 3 12                
1 11 2 12                  
1 12                    

 

 

МАТРИЦЯ № 2

Тепер порівняйте поняття на основі більш легкої доступності

1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12
1 3 2 4 3 5 4 6 5 7 6 8 7 9 8 10 9 11 10 12  
1 4 2 5 3 6 4 7 5 8 6 9 7 10 8 11 9 12    
1 5 2 6 3 7 4 8 5 9 6 10 7 11 8 12      
1 6 2 7 3 8 4 9 5 10 6 11 7 12        
1 7 2 8 3 9 4 10 5 11 6 12          
1 8 2 9 3 10 4 11 5 12            
1 9 2 10 3 11 4 12              
1 10 2 11 3 12                
1 11 2 12                  
1 12                    
Бали Ц і Д № понять цінностей
 
Ц (1)                        
Д (2)                        
(1) - (2)                        

 

R = ∑│(1) - (2)│

ГРАФІК

Бали

                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                         
 

Поняття-цінності

____________ цінність (червоний колір)

____________ доступність (синій колір)

 

R = ∑│Ці - Ді│ – індекс розходження «Цінність-Доступність» (Ц-Д)

і - номер поняття в реєстраційному бланку

При n = 12 теоретичні межі індексу розходження «Цінність-Доступність»будуть в межах 0 -72, де 0 - означає цілковиту тотожність «Цінності» і «Доступності»і указують на однозначність того та іншого для особистості. 72 - максимальне розходження «Цінності» і «Доступності» згідно до верхньої межі методики. Воно указує на повне не тотожність бажаного і реального в життєвій ситуації. Суб’єктивні формули, тобто, оцінка того, що відбувається «зсередини», для 0 і 72 наступні:

0 – «Цінне» – для мене те ж саме, що «доступне»і навпаки, «доступне» - те ж саме, що «цінне».

72 – Того, що для мене є цінним немає, а те що є мені не потрібно.

Індекс розходження Ц-Д (R) – це показник неузгодженості, дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері, що свідчить про міру невдоволення нинішньою життєвою ситуацією, блокади основних потреб, внутрішнього дискомфорту, внутрішньої конфліктності, а також про рівень самореалізації, внутрішньої ідентичності, інтегрованості.

Від 0 до норми 33 у жінок, 37 у чоловіків – низький рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері.

Від норми (33/37) до 50 – середній рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері.

Від 50 до 72 – високий рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері.

Індекс «Цінність-Доступність» (Ц-Д) – показник розходження бажаного і реального в життя в цілому.

Низький рівень – означає, що Ваші бажання в основному задоволені.;

середній рівень – означає, що Ваші бажання в певній мірі переважають над Вашими можливостями;

високий рівень – означає, що Ваші бажання в значній мірі переважають над Вашими можливостями.

 

 

Матеріал до практичного заняття за темою №7

 

Схема психолого-педагогічної характеристики учня

Загальні відомості.

Прізвище, ім’я, по-батькові учня. Вік. Клас (Група). Фізичний розвиток, стан здоров’я. Характеристика родини (де та ким працюють батьки); взаємовідносини дітей та батьків; допомога та контроль за навчанням і поведінкою учня; режим дня.




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріал до практичного заняття за темою № 6 | Навчальна діяльність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.