МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ БЛАНКП.І.П._____________________________________________ Вік______________ Стать________Професія____________ Освіта_____________________________________________ Хронічні захворювання_______________________________ «____________________» _________________________2... р.
МАТРИЦЯ № 1 Порівняйте поняття на основі більшої значущості, більшої привабливості
МАТРИЦЯ № 2 Тепер порівняйте поняття на основі більш легкої доступності
R = ∑│(1) - (2)│ ГРАФІК Бали Поняття-цінності ____________ цінність (червоний колір) ____________ доступність (синій колір)
R = ∑│Ці - Ді│ – індекс розходження «Цінність-Доступність» (Ц-Д) і - номер поняття в реєстраційному бланку При n = 12 теоретичні межі індексу розходження «Цінність-Доступність»будуть в межах 0 -72, де 0 - означає цілковиту тотожність «Цінності» і «Доступності»і указують на однозначність того та іншого для особистості. 72 - максимальне розходження «Цінності» і «Доступності» згідно до верхньої межі методики. Воно указує на повне не тотожність бажаного і реального в життєвій ситуації. Суб’єктивні формули, тобто, оцінка того, що відбувається «зсередини», для 0 і 72 наступні: 0 – «Цінне» – для мене те ж саме, що «доступне»і навпаки, «доступне» - те ж саме, що «цінне». 72 – Того, що для мене є цінним немає, а те що є мені не потрібно. Індекс розходження Ц-Д (R) – це показник неузгодженості, дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері, що свідчить про міру невдоволення нинішньою життєвою ситуацією, блокади основних потреб, внутрішнього дискомфорту, внутрішньої конфліктності, а також про рівень самореалізації, внутрішньої ідентичності, інтегрованості. Від 0 до норми 33 у жінок, 37 у чоловіків – низький рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері. Від норми (33/37) до 50 – середній рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері. Від 50 до 72 – високий рівень дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері. Індекс «Цінність-Доступність» (Ц-Д) – показник розходження бажаного і реального в життя в цілому. Низький рівень – означає, що Ваші бажання в основному задоволені.; середній рівень – означає, що Ваші бажання в певній мірі переважають над Вашими можливостями; високий рівень – означає, що Ваші бажання в значній мірі переважають над Вашими можливостями.
Матеріал до практичного заняття за темою №7
Схема психолого-педагогічної характеристики учня Загальні відомості. Прізвище, ім’я, по-батькові учня. Вік. Клас (Група). Фізичний розвиток, стан здоров’я. Характеристика родини (де та ким працюють батьки); взаємовідносини дітей та батьків; допомога та контроль за навчанням і поведінкою учня; режим дня.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|