МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Матеріал до практичного заняття за темою № 6Методика «Рівень співвідношення «цінності» і «доступності» в різних життєвих сферах»[50] Методика О.Б. Фанталової спрямована для розрізнення внутрішніх конфліктів, викликаних розходженням бажаного і доступного. Система діагностики внутрішнього конфлікту допомагає провести диференціацію психологічних індивідуальностей за цінностями, конфліктами. Методика використовується при діагностиці у дорослих людей в стані посттравматичного стресу, у підлітків, які переживають конфлікти в соціальній діяльності та в сім’ї, при проявах девіантної поведінки, для тих хто потребує компетентної соціально-психологічної допомоги і адаптації. Основною психометричною характеристикою методики є показник «Цінність-Доступність» («Ц-Д»), що відображає міру розрізненості, дезінтеграції в мотиваційно-особистісній сфері. Остання, свідчить про міру невдоволення життєвою ситуацією, внутрішньою конфліктністю та про рівень самореалізації, внутрішньої ідентичності, інтегрованості. Таким чином, інтегральний показник методики індекс розходження «Ц-Д» може бути індикатором блокади функціонуючих в мотиваційно-особистісній сфері ціннісно-змістовних утворень. У зв’язку з цим індекс «Ц-Д» може бути індикатором внутрішніх конфліктів в мотиваційно-особистісній сфері людини, оскільки їх величина завжди указує на міру розходження між тим, що є, і тим, що повинно бути, між хочу і маю, між хочу і можу.
ТЕКСТ МЕТОДИКИ
Інструкція: До заповнення приступайте тільки після того, як прочитаєте інструкцію до кінця! Перед вами список із дванадцяти понять, кожне з яких означає одну із загальнолюдських цінностей:
1. Активне, діяльне життя; 2. Здоров’я (фізичне і психічне); 3. Цікава робота; 4. Краса природи і мистецтва; 5. Кохання (духовна і фізична близькість з коханою людиною); 6. Матеріально-забезпечене життя (відсутність матеріальних ускладнень); 7. Наявність добрих та вірних друзів; 8. Впевненість в собі (свобода від внутрішніх протиріч, сумнівів); 9. Пізнання (можливість розширення своєї освіти, світогляду, загальної культури, інтелектуальний розвиток); 10. Свобода як незалежність у вчинках і діях; 11. Щасливе сімейне життя;
Вам необхідно порівняти всі ці поняття-цінності попарно між собою на спеціальному бланку. Необхідно провести два порівняння (за двома різними критеріями). Ділі дивитися бланк: На бланку дві матриці В ній записано пари цифр, кожній цифрі відповідає поняття-цінність, яке стоїть під цим номером у списку. Заповнення розпочинається з матриці 1. Порівняння в першій матриці здійснюється на основі того, що представлені в цьому списку цінності мають для Вас різну значущість, різну міру привабливості. Ви проглядаєте кожну пару і обираєте з двох цінностей ту, яка здається Вам більш важливою у цій парі. Її ви обводите в кружок. ПРИКЛАД: Вам дана пара 2 3. Під цифрою 2 позначено здоров’я, під цифрою 3 - цікава робота. Якщо ви обвели 2, то це означає, що здоров’я для Вас важливіше, ніж цікава робота. Обводити тільки одну цифру з пари! Пропускати пари не можна! Відповідайте швидко, першим враженням. Закінчивши заповнення першої матриці, переходьте до другої. У другій матриці порівняння здійснюється на основі того, що деякі з представлених цінностей є для вас більш доступними, легше досягнутими в житті у порівнянні з рештою. Ви обираєте ту з пари цінностей, котра легше вами досягається. ПРИКЛАД: Пара 2 3. Якщо ви обвели3, то це означає, що цікава робота більш доступна для Вас, ніж наявність хорошого здоров’я. ПРИСТУПАЙТЕ ДО ВИКОНАННЯ.
|
||||||||
|