МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спрямованість групи, як колективуМета, зміст і мотиви основних видів колективної діяльності. Атмосфера в групі. Рівень загального розвитку учнів (студентів), широта інтересів. Характеристика професійних інтересів, улюблених уроків (навчальних занять). Позитивні і негативні прояви взаємодії та взаємодопомоги в навчальній роботі. Домінуючі мотиви учнів (студентів). Інтерес групи до мистецтва, літератури, спорту, тощо. Організаційна структура групи, як колективу Коротка характеристика активу групи. Вимогливість до себе та до інших, авторитетність. Взаємовідношення учнів (студентів) з активом класу. Чи є угрупування, які з них більш авторитетні і чому? Чи є у класі пасивні учні (студенти), їх характеристика. Причини пасивності? Інтелектуальна єдність групи Чи знаходять учні (студенти) спільну мову при розв’язанні загальногрупових проблем? Як сприймають критичні зауваження з боку учнів (студентів) групи та інших учнів (студентів)? Спостерігається критичне усвідомлення недоліків і намагання до їх виправлення? Загальна інтелектуальна активність. Емоційна єдність групи Емоційний тон групи: доброзичливість, симпатії, уважність, чуйність один до одного, сумісні переживання успіхів і невдач всієї групи. Регулювання своїх емоцій. Загальна емоційна атмосфера групи. Вольова єдність групи Чи здатні учні (студенти) групи до подолання труднощів і перешкод? Колектив групи швидко і усвідомлено виконує загально прийняте рішення. Чи можуть учні (студенти) довго, напружено виконувати поставлену задачу і доводити її до кінця? Чи спостерігається в класі постійна готовність до подолання труднощів. Керівництво групою, як колективом Вплив особистості керівника групи, викладачів на відношення в колективі. Авторитет дорослих (керівник групи, викладачів) серед учнів групи. Здійснення індивідуального підходу до учнів (студентів).
|
||||||||
|