МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні висновкиДати характеристику рівня розвитку групи. Виділити позитивне і негативне в організації групи. Рекомендації щодо подальшої роботи керівника з групою.
Схема психолого-педагогічного аналізу виховного заходу Загальні вимоги до аналізу виховного заходу: 1. Назва заходу (КВК, диспут, вікторина, тощо). 2. Тема. 3. Загальні відомості (мета, задачі, час, місце проведення, кількість учасників). 4. Підготовка заходу (зміст заходу, підібране обладнання). 5. Форми організації і засоби досягнення мети (спланована робота; чи правильно проведений розподіл обов’язків; ураховані вікові, індивідуальні властивості учнів; ураховані міжособистісні стосунки у колективі; підібрані організатори і виконавці). 6. Стимуляція активності учнів у ході самого заходу (створення атмосфери інтересу, емоційного фону, вплив на розумовий розвиток, почуття, волю учнів). 7. Ставлення учасників до виховного заходу (зацікавленість, переживання, активність, ініціативність, або навпаки байдужість, пасивність, тощо). 8. Роль керівника групи у підготовці і проведенні (він був ініціатором, організатором, виконавцем, спостерігачем). Загальні висновки Як учні сприймали основні ідеї? Вони були досягнуті і зрозуміли їх). Чи сприяє виховний захід формуванню моральних, естетичних та інтелектуальних почуттів? Чи сприяло розвитку інтересів і здібностей учнів? Відбулось удосконалення міжособистісних стосунків у колективі. Загальна оцінка (позитивні та негативні сторони). Пропозиції по удосконаленню міжособистісних стосунків і формуванню колективу. Матеріал до практичного заняття за темою № 9 Методика «Вивчення задоволення вчителя своєю професією і роботою» Методика розроблена Н.В. Журіним та Є.П. Ільїним для встановлення міри задоволеності своєю професією та різними сторонами професійної діяльності. Інструкція: «Просимо Вас ознайомитися з опитувальником та відповісти на питання, обираючи один з варіантів відповідей (так, не знаю, ні), який відповідає Вашим переконанням, відзначають знаком «+».
|
||||||||
|