МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
До модулю І «Теоретичні основи вікової та педагогічної психології»1. Історія становлення вікової психології. 2. Історія розвитку педагогічної психології. 3. Роль та місце вікової психології в системі психологічних наук. 4. Галузі знань, з якими пов’язана вікова і педагогічна психологія. 5. Теоретичні основи організації та проведення психолого-педагогічного дослідження. 6. Тести та їх використання у віковій психології. 7. Розвиток психологічної думки в Україні (ХVІІІ-ХІХ століття). 8. Внесок К.Д. Ушинського у розвиток педагогічної психології. 9. Особливості біогенетичного підходу до розвитку психіки. 10. Концепції вікового розвитку в межах біхевіористського напрямку. 11. Психоаналітична теорії дитячого розвитку З. Фрейда. 12. Розвиток класичного психоаналізу в роботах А. Фрейд. 13. Епігенетична теорія розвитку особистості Е. Еріксона. 14. Характеристика когнітивно-генетичної теорії Ж. Піаже. 15. Характеристика стадій інтелектуального розвитку дитини (по Ж. Піаже). 16. Феномени дитячого мислення. 17. Теорії соціального научіння, проблема соціалізації особистості 18. Культурно-історичний підхід до вивчення психічного розвитку. 19. Розвиток ідей Л.С. Виготського у вітчизняній психології. 20. Характеристика психічного розвитку у концепції Д.Б. Ельконіна. 21. Д. Б. Ельконін про дитинство як соціально-історичний феномен. 22. Концепція діалектичного характеру розвитку Г.С. Костюка. 23. Детермінанти психічного розвитку. 24. Показники психічного розвитку дитини. 25. Біологічні основи психіки. 26. Поняття середовища у віковій психології. 27. Проблеми періодизації вікового розвитку. 28. Основні підходи до проблеми співвідношення навчання і розвитку. 29. Основні напрямки психічного розвитку дітей у навчально-виховному процесі. 30. Розвиток особистості в контексті основних психологічних підходів. Теми рефератів
|
||||||||
|