Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До модулю І «Теоретичні основи вікової та педагогічної психології»

1. Історія становлення вікової психології.

2. Історія розвитку педагогічної психології.

3. Роль та місце вікової психології в системі психологічних наук.

4. Галузі знань, з якими пов’язана вікова і педагогічна психологія.

5. Теоретичні основи організації та проведення психолого-педагогічного дослідження.

6. Тести та їх використання у віковій психології.

7. Розвиток психологічної думки в Україні (ХVІІІ-ХІХ століття).

8. Внесок К.Д. Ушинського у розвиток педагогічної психології.

9. Особливості біогенетичного підходу до розвитку психіки.

10. Концепції вікового розвитку в межах біхевіористського напрямку.

11. Психоаналітична теорії дитячого розвитку З. Фрейда.

12. Розвиток класичного психоаналізу в роботах А. Фрейд.

13. Епігенетична теорія розвитку особистості Е. Еріксона.

14. Характеристика когнітивно-генетичної теорії Ж. Піаже.

15. Характеристика стадій інтелектуального розвитку дитини (по Ж. Піаже).

16. Феномени дитячого мислення.

17. Теорії соціального научіння, проблема соціалізації особистості

18. Культурно-історичний підхід до вивчення психічного розвитку.

19. Розвиток ідей Л.С. Виготського у вітчизняній психології.

20. Характеристика психічного розвитку у концепції Д.Б. Ельконіна.

21. Д. Б. Ельконін про дитинство як соціально-історичний феномен.

22. Концепція діалектичного характеру розвитку Г.С. Костюка.

23. Детермінанти психічного розвитку.

24. Показники психічного розвитку дитини.

25. Біологічні основи психіки.

26. Поняття середовища у віковій психології.

27. Проблеми періодизації вікового розвитку.

28. Основні підходи до проблеми співвідношення навчання і розвитку.

29. Основні напрямки психічного розвитку дітей у навчально-виховному процесі.

30. Розвиток особистості в контексті основних психологічних підходів.

Теми рефератів




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обробка даних | До модулю ІІ «Онтогенез психіки»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.